BIURO PRASOWE

RemaDays, 25.01.2005

RemaDays hitem wśród marketerów!


Już 230 firm zadeklarowało swoje uczestnictwo w Międzynarodowych Dniach Marketingu, PR i Reklamy RemaDays 2005.
- Pozyskaliśmy wystawców na około 80 procent powierzchni ekspozycyjnej. Warto wspomnieć, że jeszcze większym zainteresowaniem cieszy się część kongresowa naszego przedsięwzięcia - mówi Sławomir Giefing, Prezes wydawnictwa GJC Inter Media, głównego organizatora targów.

Impreza już na trzy miesiące przed marcową edycją wzbudza ogromne zainteresowanie wśród przedstawicieli branży marketingu i mediów. Międzynarodowe Dni Marketingu, PR i Reklamy RemaDays 2005 odbędą się w dniach 22-24 marca 2005 w obiekcie EXPO XXI w Warszawie.
Wśród mediów, które objęły wydarzenie patronatem znalazły się m.in. Radio Pin, Businessman Magazine, Wirtualna Polska, Brief, Aktivist, Warsaw Business Journal, Dzień Dobry, Wirtualne Media, Internet PR, Gifts Journal.

***

Międzynarodowe Dni Marketingu, PR i Reklamy RemaDays 2005 odbyły się w dniach 22-24 marca 2005 r. w warszawskim kompleksie targowo - wystawienniczym EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego12/14. Na 10 tys. metrów kwadratowych została przygotowana część wystawiennicza oraz towarzyszący jej Kongres marketingu, który objął blisko 120 godzin konferencyjnych podzielonych na 9 różnych paneli. Udział w imprezie wzięli najważniejsi przedstawiciele wszystkich sektorów komunikacji marketingowej, w tym m.in. media, agencje reklamowe, agencje public relations, domy mediowe, instytuty badawcze, firmy reklamy zewnętrznej, agencje interaktywne, producenci artykułów reklamowych i systemów wystawienniczych, agencje organizacji imprez specjalnych i wiele innych.

Patroni medialni: Gazeta Wyborcza, Radio Pin, Polska Agencja Prasowa, Businessman Magazine, Warsaw Business Journal, Aktivist, Wirtualna Polska, Dzień Dobry, Golf & Life.

Patroni branżowi: Brief, Piar.pl, Wirtualnemedia.pl, Internet PR, Mediarun.pl, Gifts Journal, MediaLink.pl, Świat Druku, Aktualności Wydawnictwo Targowe, SARE, Kongresy i Konferencje, Agencja BTL, Vidart, Opakowanie, Targi Polskie, Business Media, Handel + Zarządzanie, Papierniczy Świat, Conference & Business.

Patronat merytoryczny: Związek Firm Public Relations, Stowarzyszenie Agencji Reklamowych, Polskie Stowarzyszenie Public Relatins, Chartered Institute of Marketing

Dodatkowych informacji udziela:

Paweł Czermak
tel. (22) 858 74 58,


Partner of Promotion