BIURO PRASOWE

RemaDays, 01.12.2004

Rada Programowa RemaDays 2005 już działa


W dniu 30 listopada 2004r. w Warszawie została powołana Rada Programowa Kongresu przy Międzynarodowych Dniach Marketingu, PR i Reklamy REMADAYS 2005. W dziesięcioosobowym składzie znaleźli się przedstawiciele świata nauki i czołowi praktycy najważniejszych sektorów branży - mediów, PR, reklamy oraz badań rynkowych.
Międzynarodowe Dni Marketingu, PR i Reklamy RemaDays 2005, które odbędą się w dniach 22-24 marca 2005r. w Warszawskim Centrum EXPO XXI będą imprezą o charakterze
konferencyjno-wystawienniczym. Uczestnictwo w imprezie zapowiedzieli przedstawiciele firm działających we wszystkich sektorach branży marketingu, tj. media, agencje ATL i BTL, domy mediowe, instytuty badania rynku i opinii, agencje PR, firmy reklamy zewnętrznej, biura organizacji wydarzeń specjalnych, agencje reklamy interaktywnej, wydawcy marketingowych baz danych, agencje fotograficzne, producenci artykułów reklamowych, opakowań i systemów wystawienniczych, etc. Głównym organizatorem imprezy jest wydawnictwo GJC Inter Media Sp. z o.o.

Kongres przy Międzynarodowych Dniach Marketingu, PR i Reklamy RemaDays 2005 jest inicjatywą, która ma na celu stworzenie platformy integracji i wymiany doświadczeń całego polskiego świata marketingu. Po raz pierwszy w historii, w jednym miejscu i czasie, spotkają się najważniejsi teoretycy i praktycy wszystkich sektorów tej branży. Program trzydniowego Kongresu obejmie wykłady, seminaria i panele dyskusyjne omawiające problematykę komunikacji marketingowej w ujęciu globalnym. Głównym celem spotkań będzie ukazanie przenikania się i wzajemnych zależności poszczególnych obszarów aktywności marketingowej.

Do udziału w pracach Rady Programowej Kongresu zostali zaproszeni wybitni przedstawiciele poszczególnych dyscyplin komunikacji, reprezentujący czołowe firmy, organizacje branżowe i życie naukowe. Do ich zadań należeć będzie określenie tematyki wystąpień, skonstruowanie spójnego planu konferencji i zaproszenie najbardziej prestiżowych uczestników. Rada zajmie się również pomocą i doradztwem wystawcom w kwestiach przygotowania prezentacji w części konferencyjnej RemaDays 2005.

Na czas trwania imprezy zostanie otwarte Biuro Rady Programowej, które będzie odpowiadać za logistykę, wydawnictwa kongresu, a także organizację przedsięwzięć dodatkowych, takich jak medialna kanapa czy kongresowy hyde park.

***

Międzynarodowe Dni Marketingu, PR i Reklamy RemaDays 2005 odbyły się w dniach 22-24 marca 2005 r. w warszawskim kompleksie targowo - wystawienniczym EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego12/14. Na 10 tys. metrów kwadratowych została przygotowana część wystawiennicza oraz towarzyszący jej Kongres marketingu, który objął blisko 120 godzin konferencyjnych podzielonych na 9 różnych paneli. Udział w imprezie wzięli najważniejsi przedstawiciele wszystkich sektorów komunikacji marketingowej, w tym m.in. media, agencje reklamowe, agencje public relations, domy mediowe, instytuty badawcze, firmy reklamy zewnętrznej, agencje interaktywne, producenci artykułów reklamowych i systemów wystawienniczych, agencje organizacji imprez specjalnych i wiele innych.

Patroni medialni: Gazeta Wyborcza, Radio Pin, Polska Agencja Prasowa, Businessman Magazine, Warsaw Business Journal, Aktivist, Wirtualna Polska, Dzień Dobry, Golf & Life.

Patroni branżowi: Brief, Piar.pl, Wirtualnemedia.pl, Internet PR, Mediarun.pl, Gifts Journal, MediaLink.pl, Świat Druku, Aktualności Wydawnictwo Targowe, SARE, Kongresy i Konferencje, Agencja BTL, Vidart, Opakowanie, Targi Polskie, Business Media, Handel + Zarządzanie, Papierniczy Świat, Conference & Business.

Patronat merytoryczny: Związek Firm Public Relations, Stowarzyszenie Agencji Reklamowych, Polskie Stowarzyszenie Public Relatins, Chartered Institute of Marketing

Dodatkowych informacji udziela:

Paweł Czermak
tel. (22) 858 74 58,


Partner of Promotion