BIURO PRASOWE

RemaDays, 03.03.2005

Rozkład jazdy na RemaDays 2005 gotowy!


Rada programowa kongresu przy Międzynarodowych Dniach Marketingu, PR i Reklamy RemaDays 2005 określiła już tematykę poszczególnych bloków programu imprezy.
Program trzydniowych spotkań zaplanowano jako cykl wykładów, paneli dyskusyjnych i prezentacji prowadzonych przez znanych teoretyków i praktyków marketingu. Każdy z tematów zostanie omówiony w świetle potrzeb i realiów konkretnych sektorów branży oraz podsumowany osobnym panelem na koniec dnia. Uczestnicy kongresu pod okiem autorytetów komunikacji rynkowej, będą mieć możliwość kompleksowego zapoznania się z różnorodnymi narzędziami przekazu marketingowego i wzięcia udziału w warsztatach praktycznych.

Każdy z trzech dni Kongresu zostanie poświęcony odrębnej tematyce. Pierwszego dnia będzie omawiana problematyka rynku, kreatywności, badań i monitoringu oraz obsługi klienta; drugiego - narzędzi komunikacji i prognoz dla branży; natomiast trzeciego - edukacji marketingowej i tzw. ślepych uliczek rynku. Uczestnicy imprezy w ciągu tych trzech dni wezmą udział łącznie w 32 wykładach, 12 panelach dyskusyjnych oraz 2 warsztatach praktycznych.

- Program to właściwie kompendium wiedzy praktycznej. Marketing jest żywą, ewoluującą dyscypliną i mam nadzieję, że nasz program stanowi tego odzwierciedlenie. W projekt zaangażowali się najważniejsi uczestnicy polskiego rynku marketingu. Dzięki temu impreza ma szansę odegrać znaczącą dla branży rolę - mówi Marek Wróbel z Neuron APR, sekretarz Rady programowej.

***

Międzynarodowe Dni Marketingu, PR i Reklamy RemaDays 2005 odbyły się w dniach 22-24 marca 2005 r. w warszawskim kompleksie targowo - wystawienniczym EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego12/14. Na 10 tys. metrów kwadratowych została przygotowana część wystawiennicza oraz towarzyszący jej Kongres marketingu, który objął blisko 120 godzin konferencyjnych podzielonych na 9 różnych paneli. Udział w imprezie wzięli najważniejsi przedstawiciele wszystkich sektorów komunikacji marketingowej, w tym m.in. media, agencje reklamowe, agencje public relations, domy mediowe, instytuty badawcze, firmy reklamy zewnętrznej, agencje interaktywne, producenci artykułów reklamowych i systemów wystawienniczych, agencje organizacji imprez specjalnych i wiele innych.

Patroni medialni: Gazeta Wyborcza, Radio Pin, Polska Agencja Prasowa, Businessman Magazine, Warsaw Business Journal, Aktivist, Wirtualna Polska, Dzień Dobry, Golf & Life.

Patroni branżowi: Brief, Piar.pl, Wirtualnemedia.pl, Internet PR, Mediarun.pl, Gifts Journal, MediaLink.pl, Świat Druku, Aktualności Wydawnictwo Targowe, SARE, Kongresy i Konferencje, Agencja BTL, Vidart, Opakowanie, Targi Polskie, Business Media, Handel + Zarządzanie, Papierniczy Świat, Conference & Business.

Patronat merytoryczny: Związek Firm Public Relations, Stowarzyszenie Agencji Reklamowych, Polskie Stowarzyszenie Public Relatins, Chartered Institute of Marketing

Dodatkowych informacji udziela:

Paweł Czermak
tel. (22) 858 74 58,


Partner of Promotion