BIURO PRASOWE

RemaDays, 01.12.2004

List Rady Programowej


Międzynarodowe Dni Marketingu, PR i Reklamy RemaDays 2005 są pierwszą naszym kraju inicjatywą, która ma na celu stworzenie wspólnej platformy integracji i wymiany doświadczeń całego polskiego świata marketingu. Zamierzamy w jednym miejscu i czasie zgromadzić przedstawicieli wszystkich sektorów tej branży, by mogli opowiedzieć o sobie i wyspecjalizowanych narzędziach komunikacji, którymi posługują się w codziennej pracy. Nasi goście, którymi będą zarówno osoby niezajmujące się zawodowo problematyką marketingu, jak i profesjonalni marketerzy, będą mogli poznać tajniki przygotowywania i emisji komunikatów, których tysiące, świadomie czy też nieświadomie, odbierają każdego dnia.
W dniach 22-24 marca 2005 roku w Warszawskim Centrum EXPO XXI odbędzie się święto polskiego marketingu. Przez trzy dni, uczestnicząc w części kongresowej - seminariach, panelach dyskusyjnych i prezentacjach firm - będziemy mieli możliwość zrozumienia różnych obszarów działalności tej branży. Poznamy specyfikę działalności plannerów, organizatorów i producentów takich obszarów promocji jak ATL, BTL, PR, media, badania rynku, reklama interaktywna, czy organizacja imprez. W spotkaniach wezmą udział ważni przedstawiciele swoich sektorów reprezentujący własne firmy i czołowe organizacje branżowe, takie jak Stowarzyszenie Agencji Reklamowych, Związek Firm Public Relations, czy Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii.

Opisanym atrakcjom towarzyszyć będzie licząca blisko 10 000 mkw. ekspozycja firm uczestniczących w RemaDays 2005, na której będzie można zapoznać się z ofertą, porozmawiać z przedstawicielami oraz otrzymać materiały informacyjne. Wśród wystawców znajdą się m.in. czołowe media, agencje reklamowe typu full-service, agencje public relations, domy mediowe, instytuty badawcze, firmy outdoorowe, agencje interaktywne, producenci artykułów reklamowych i systemów wystawienniczych, agencje organizacji imprez specjalnych i wiele innych.

Pragniemy Państwa serdecznie zaprosić do odwiedzenia najbliższej edycji Międzynarodowych Dni Marketingu, PR i Reklamy RemaDays 2005. Będziecie mieli niecodzienną okazję do poznania "od kuchni" zjawiska, bez którego trudno sobie wyobrazić nowoczesną gospodarkę, kulturę, politykę i społeczeństwo. Zjawiska, które występuje nie tylko w świetle jupiterów, ale również każdego dnia kieruje do nas subtelne, przenikające głęboko do naszej świadomości komunikaty. Dowiemy się, jak te narzędzia są i mogą być wykorzystane w celach tak komercyjnych, jak non-profit, działając na rzecz ogólnie rozumianego dobra społecznego.

***

Międzynarodowe Dni Marketingu, PR i Reklamy RemaDays 2005 odbyły się w dniach 22-24 marca 2005 r. w warszawskim kompleksie targowo - wystawienniczym EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego12/14. Na 10 tys. metrów kwadratowych została przygotowana część wystawiennicza oraz towarzyszący jej Kongres marketingu, który objął blisko 120 godzin konferencyjnych podzielonych na 9 różnych paneli. Udział w imprezie wzięli najważniejsi przedstawiciele wszystkich sektorów komunikacji marketingowej, w tym m.in. media, agencje reklamowe, agencje public relations, domy mediowe, instytuty badawcze, firmy reklamy zewnętrznej, agencje interaktywne, producenci artykułów reklamowych i systemów wystawienniczych, agencje organizacji imprez specjalnych i wiele innych.

Patroni medialni: Gazeta Wyborcza, Radio Pin, Polska Agencja Prasowa, Businessman Magazine, Warsaw Business Journal, Aktivist, Wirtualna Polska, Dzień Dobry, Golf & Life.

Patroni branżowi: Brief, Piar.pl, Wirtualnemedia.pl, Internet PR, Mediarun.pl, Gifts Journal, MediaLink.pl, Świat Druku, Aktualności Wydawnictwo Targowe, SARE, Kongresy i Konferencje, Agencja BTL, Vidart, Opakowanie, Targi Polskie, Business Media, Handel + Zarządzanie, Papierniczy Świat, Conference & Business.

Patronat merytoryczny: Związek Firm Public Relations, Stowarzyszenie Agencji Reklamowych, Polskie Stowarzyszenie Public Relatins, Chartered Institute of Marketing

Dodatkowych informacji udziela:

Paweł Czermak
tel. (22) 858 74 58,


Partner of Promotion