BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 09.11.2004

Partner of Promotion w gronie najlepszych niezależnych agencji PR w Europie.


Prestiżowe wydawnictwo The Holmes Group w "The Holmes Report. European Consultancy Report Card 2004" umieściło Partner of Promotion wśród 120 najlepszych firm branży public relations w Europie. Potwierdza to bardzo dobrą pozycję agencji na polskim rynku public relations.
Przygotowując raport firma The Holmes Group skontaktowała się bezpośrednio z ponad 500 wstępnie wyselekcjonowanymi agencjami w całej Europie, prosząc o przesłanie podstawowych informacji na swój temat. Po weryfikacji danych oraz zasięgnięciu opinii rynku, konsultanci The Holmes Group, dokonali ostatecznej selekcji. "Raport zawiera opisy ponad 120 najlepszych firm branży public relations w Europie - kilkunastu firm sieciowych (...), jak również ponad stu, niezależnych, operujących na pojedynczym rynku, lub specjalizujących się w pojedynczych obszarach działania" - pisze Paul A. Holmes, Prezes The Holmes Group, w przedmowie raportu.

Zadowolenia nie ukrywa Paweł Trochimiuk, Prezes Partner of Promotion. "Bardzo cieszymy się z włączenia naszej agencji do tak elitarnego grona, szczególnie, że jesteśmy jedną z dwóch wymienionych agencji z Polski. Wymienione w raporcie 120 agencji to europejska elita elit rynku usług public relations. Umieszczenie naszej agencji wśród nich to efekt realizacji strategii stałego rozwoju i umacniania pozycji w wyselekcjonowanych sektorach".

The Holmes Group jest wydawcą jednego z najbardziej szanowanych raportów branży PR w USA. Od 15 lat publikuje "PR Agency Report Card", który jest wyznacznikiem pozycji agencji public relations na rynku. Cotygodniowy newsletter firmy dostarcza specjalistom z dziedziny komunikacji informacji na temat trendów oraz nowości rynkowych. Pierwszy raport opisujący europejski rynek public relations skierowany jest głównie do amerykańskich firm, planujących ekspansje na Starym Kontynencie. Ma za zadanie uporządkować i ujednolicić spojrzenie na branżę w Europie. "Mamy nadzieję, że Raport dostarczy podstawowych informacji, niezbędnych specjalistom do spraw PR, którzy zmagają się z wyzwaniem komunikowania przekazów firmy i marki w tym jednym z najbogatszych i najbardziej zróżnicowanych rynków świata""- dodaje w swojej przedmowie Paul A. Holmes.