BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 08.12.2004

Trzy Złote Spinacze dla Partner of Promotion.


Partner of Promotion otrzymał trzy z ośmiu głównych nagród podczas drugiego finału konkursu "Złote Spinacze 2004", organizowanego przez Związek Firm Public Relations.
Agencja zdobyła nagrody w kategoriach:

PR Produktu za kampanię "Philips nasz niepowszedni" dla Philips Polska.
Komunikacja Antykryzysowa i Kryzysowa za akcję "Inteligo Financial Services "SOS"" dla Inteligo Financial.
Event za akcję "Oddaj się Levi's" dla Levi's Polska.


Trzy "Złote Spinacze" dołączyły do innych nagród jakie zdobyła agencja w podobnych konkursach zarówno w kraju jak i za granicą. "Otrzymane przez nas statuetki sprawiają, że jesteśmy obecnie najbardziej utytułowaną agencją Public Relations w Polsce. To wyróżnienie jest dla nas szczególnie cenne, ponieważ jury to znane i cenione autorytety w dziedzinie Public Relations, wśród których nie zabrakło naszych rynkowych konkurentów. Trzy zdobyte nagrody potwierdzają także, że Partner of Promotion to jeden z najbardziej kreatywnych i doświadczonych zespołów w branży" - mówi Piotr Talarek, Dyrektor Zarządzający Partner of Promotion.

Do konkursu nominowane były trzy projekty agencji. Wszystkie zostały nagrodzone. Partner of Promotion jako jedyna firma otrzymała więcej niż jedną statuetkę.


Konkurs "Złote Spinacze ZFPR" ma na celu wyłonienie najlepszych projektów PR w poszczególnych kategoriach. Celem inicjatywy jest podwyższanie standardów oferowanych usług PR oraz podnoszenie poziomu wiedzy specjalistów z branży. "Złote Spinacze" mają stanowić też dla nich motywację do nieustannego doskonalenia zawodowego. Konkurs ma charakter otwarty - mogą w nim brać udział wszystkie podmioty prowadzące działania PR na terenie Polski. Uczestnicy walczą o statuetkę "Złotego Spinacza".