BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 12.08.2004

Fuzja Press Service i CAPM


PRESS-SERVICE oferuje najbardziej zaawansowany system monitorowania mediów, udoskonala jakość, kompleksowość i celność doboru dostarczanych materiałów. PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o. i Centralna Agencja Przeglšdu Mediów utworzyły największą w Polsce firmę monitorowania mediów obsługującą kilkuset klientów. Fuzja została sfinalizowana z poczštkiem sierpnia. PRESS-SERVICE stał się niekwestionowanym liderem polskiego rynku monitoringu mediów i firmą oferującą najnowocześniejszy system monitorowania mediów w Polsce.
Zarówno PRESS-SERVICE jak i CAPM oferowały klientom podobne standardy obsługi. "Poszukując partnera, rozglądaliśmy się za firmą solidną i z dobrą renomą na rynku. Centralna Agencja Przeglądu Mediów, działająca na rynku od trzech lat, zaimponowała nam swoją dynamiką i jakością obsługi. Dlatego właśnie tę firmę zaprosiliśmy do rozmów, które zaowocowały fuzją. Nie bez znaczenia był fakt posiadania przez CAPM mocnej pozycji na najważniejszym, warszawskim rynku" - mówi Sebastian Bykowski, Wiceprezes PRESS-SERVICE. Podobnego zdania jest także Waldemar Kijanowski, Dyrektor Oddziału Warszawskiego. "Dzięki mocnej pozycji CAPM na rynku, warszawski oddział PRESS-SERVICE ulegnie aktywizacji. Nie zamierzamy na tym poprzestać. Już teraz wprowadzamy w firmie nowy system zarządzania jakością. Jesteśmy przekonani, że dzięki tym zmianom osiągniemy jeszcze wyższy stopień zadowolenia klientów".

Po zakończeniu procesu połączenia obu firm PRESS-SERVICE usprawnił szybkość działania monitoringu i jakość obsługi. Od chwili połączenia wprowadzany jest wewnętrzny system kontroli. Firma zamierza także zunifikować system zarządzania jakością. Silny, kilkukrotnie powiększony oddział w Warszawie daje możliwość jeszcze szybszego przetwarzania informacji z centrum kraju. Klienci korzystający z usług połączonych firm otrzymują teraz potrzebne im informacje w krótszym czasie i w dobrej cenie. Ponad to byli klienci CAPM mogą obecnie korzystać z autorskich produktów PRESS-SERVICE do dostarczania, przetwarzania i analizowania otrzymanych materiałów poprzez nowoczesne serwisy. " Wciąż powstają i są na bieżąco realizowane nowe, odważne projekty związane z obsługą Klientów, tworzone są innowacyjne produkty. Wśród nich na szczególną uwagę zasługują coraz bardziej zaawansowane rozwiązania dostępu do informacji przez dedykowane serwisy www a także zintegrowana platforma do przeglądania i analizowania wszystkich mediów" mówi Prezes Zbigniew Długi.

"Obecnie Ośrodek Obsługi Klientów znajduje się zarówno w Warszawie jak i w Poznaniu. Dzięki temu firma jest zawsze blisko odbiorcy swoich usług, a Opiekunowie Klienta mogą w każdej chwili spotkać się, porozmawiać i doradzić. Kapitał wiedzy i możliwość wymiany doświadczeń gwarantuje dalszy rozwój naszej firmy. Dodatkowo pozyskaliśmy nowe kontakty i większą bazę Klientów" podsumowuje Wiceprezes Sebastian Bykowski.

Jest to już druga fuzja PRESS-SERVICE w krótkim czasie. Miesiąc wcześniej PRESS-SERVICE połączył się z Alma Internet S.A. tym samym wzmacniając swoje zaplecze technologiczne.

Zarząd firmy Press Service stanowią: Prezes Zbigniew Długi oraz Wiceprezesi: Piotr Długi i Sebastian Bykowski. Dyrektorem oddziału warszawskiego jest Pan Waldemar Kijanowski.

***


Press-Service oferuje monitoring szeroko rozumianych mediów takich jak prasa, internet, radio i telewizja; a także kompleksowe usługi w zakresie opracowywania raportów i analiz. Firma posiada swoje przedstawicielstwa w 17 regionach kraju oraz dwa duże ośrodki handlowe w Warszawie i Poznaniu. Press-Service jest członkiem międzynarodowej federacji firm zajmujących się monitorowaniem mediów FIBEP (Federation Internationale des Bureaux d'Extraits de Presse) z siedzibą w Paryżu.