BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 08.09.2021

Partner of Promotion z nowymi kontraktami na 16,4 mln zł


Partner of Promotion wygrała już w tym roku nowe przetargi na łączną kwotę 16,4 mln zł brutto. Realizacja większości nowych kontraktów przewidziana jest na bieżący i przyszły rok.


Do grona nowych klientów agencji dołączyli w 2021 roku Centrum eZdrowia, Krajowy Ośrodek Wparcia Rolnictwa, Polska Agencja Inwestycji i Handlu, Port Czystej Energii w Gdańsku, Urząd Miasta Stołecznego Warszawy oraz właściciel serwisu tabelaofert.pl – redNet Property Group. Partner of Promotion wygrało także kolejne przetargi na nowe działania i kontynuację dotychczasowej współpracy w Krajowej Radzie Drobiarstwa, Unii Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego oraz PKP Polskich Liniach Kolejowych. Wartość najwyższego kontraktu opiewa na kwotę 4,6 mln brutto i dotyczy realizacji wsparcia komunikacyjnego Expo 2020 na rzecz Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu.

- W branży public relations bardzo szybko odbywa się wychodzenie z pandemii. Ostatnie trzy miesiące to już wyjątkowe przyśpieszenie a także powrót większości klientów do realizacji wydarzeń stacjonarnych – jak konferencje prasowe i spotkania B2B. Z dużym optymizmem patrzę na wyniki tego roku, ponieważ jak na razie udaje się nam zachowywać bardzo stabilne poziomy wzrostu. Oczywiście nikt z nas nie może przewidzieć ewentualnych skutków czwartej fali – wierzę jednak, że w naszym sektorze nie będą one już tak zauważalne, jak to miało miejsce wiosną ubiegłego roku – mówi Paweł Trochimiuk, prezes zarządu Partner of Promotion.

Partner of Promotion to agencja PR nr 1 w Polsce wedle rankingów firm public relations. Firma działa od 1994 roku i oferuje kompleksowe działania komunikacyjne na rzecz firm i instytucji.

Dodatkowe informacje:
Anna Hahn-Leśniewska, Wiceprezes Zarządu

+48 22 858 74 58