BIURO PRASOWE

Procter & Gamble - Head&Shoulders, 28.06.2019

PEWNOŚĆ SIEBIE ZACZYNA SIĘ OD GŁOWY – STARTUJE AKADEMIA PEWNOŚCI SIEBIE HEAD & SHOULDERS


Skąd bierze się pewność siebie? Jaki ma wpływ na nasze życie? Jak ją w sobie rozwijać? Na te pytania w ramach projektu Akademia Pewności Siebie Head & Shoulders odpowiedzą eksperci. Celem akcji jest zwrócenie uwagi młodych osób na aspekt pewności siebie. W kampanię zaangażowały się m.in. gwiazdy ze świata piłki nożnej – Robert Lewandowski i Krzysztof Golonka


Pewność siebie to kluczowy składnik przepisu na sukces. Według definicji, to stan, w którym czujemy się dobrze sami ze sobą, jesteśmy pewni poczucia własnej wartości i własnych kompetencji, akceptujemy siebie i wierzymy w swoje możliwości. Niestety, pewność siebie jest cechą, która niejednokrotnie kształtuje się przez lata, a wpływ na nią mogą mieć zarówno czynniki wewnętrzne, jak i zewnętrzne. Jej brak najczęściej objawia się w wieku nastoletnim, w momencie gdy dzieci wkraczają w okres dojrzewania, i może mieć wpływ na jakość życia, samopoczucie, postrzeganie świata oraz osiągane rezultaty. Bez wątpienia pewność siebie ułatwia życie, jednak jak pokazują badania , Polacy na tle innych krajów nie radzą sobie z nią najlepiej.

Head & Shoulders chce wzmacniać pewność siebie wśród nastolatków

Aby wyjść naprzeciw temu problemowi, marka Head & Shoulders stworzyła nową inicjatywę o nazwie Akademia Pewności Siebie Head & Shoulders, skierowaną przede wszystkim do nastolatków, gdyż to właśnie w momencie dojrzewania powinno się szczególnie dbać o wzmacnianie własnej samooceny.

Pewność siebie zaczyna się od głowy – i to zarówno, jeśli chodzi o wygląd zewnętrzny, jak i o to, co w niej mamy, czyli jak czujemy się we własnej skórze. Kiedy jesteśmy zadowoleni ze swojego wyglądu, to naturalnie nasza pewność siebie rośnie, na przykład wygodna fryzura, która w trakcie uprawiania sportu nie wymaga dodatkowej stylizacji, to komfort i całkowite skupienie na wykonywanym zadaniu. Włosy to nie tylko jeden z ważnych elementów naszego wyglądu – mogą pokazywać to, kim jesteśmy, odzwierciedlać nasz charakter, a jak wiadomo – zarówno w sporcie, jak i codziennym życiu, jest to bardzo ważne.

Eksperci kampanii o pewności siebie

Ponieważ pewność siebie jest domeną piłkarskich gwiazd, Akademię Pewności Siebie Head & Shoulders zdecydowały się wesprzeć gwiazdy piłkarskiego świata – Robert Lewandowski, kapitan polskiej drużyny narodowej, zawodnik Bayernu Monachium oraz Krzysztof Golonka, mistrz świata freestyle football. Udowadniają oni, że poczucie własnej wartości nie jest supermocą, z którą się rodzimy, a efektem pracy nad sobą. Można ją w sobie zbudować tak samo jak możemy wyćwiczyć jakąś futbolową sztuczkę. A warto, ponieważ pewność siebie jest kluczem do sukcesu, nie tylko na boisku, ale również w codziennym życiu i nie powinno nam jej zabraknąć w momencie, w którym oczy wszystkich skierowane są właśnie na nas.

W ramach Akademii Pewności Siebie Head & Shoulders, we współpracy z Robertem Lewandowskim i Krzysztofem Golonką – powstał cykl filmów opublikowanych w serwisie YouTube. Występujący w nich sportowcy, jako mentorzy kampanii, rozmawiają z młodymi adeptami piłki nożnej o tym, skąd się bierze pewność siebie, jaki ma wpływ na radzenie sobie z codziennymi wyzwaniami i jak ją w sobie rozwijać.

Kampanię wspierają również eksperci ze świata nauki: dr n. med. Mariusz Sikora, członek Polskiego Towarzystwa Dermatologicznego oraz pozostali zaproszeni goście, których poznamy na dalszym etapie akcji.

Na potrzeby projektu została także uruchomiona specjalna platforma, na której czytelnicy będą mogli znaleźć między innymi praktyczne informacje na temat pielęgnacji włosów i skóry głowy, ich roli w budowaniu pewności siebie, czy trendów w stylizacji.

***

Head & Shoulders to marka, która od ponad 50 lat prowadzi badania nad zdrowiem skóry głowy, pozwalające na nieustanne ulepszanie technologii stosowanych w produktach. Dzięki nim Head & Shoulders przywraca równowagę skóry głowy i odżywia ja sprawiając, że staje się podstawą dla pięknych, zdrowych i mocnych włosów do 100% bez łupieżu* – już na zawsze.

Po produkty marek P&G co roku sięga prawie 5 miliardów ludzi. Firma posiada jeden z najsilniejszych portfeli godnych zaufania, wiodących marek wysokiej jakości, do których należą: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Duracell®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella®, and Whisper®. P&G prowadzi działalność w około 70 krajach na całym świecie. Na stronie http://www.pg.com można znaleźć najnowsze wiadomości oraz pogłębione informacje na temat firmy Procter & Gamble oraz jej marek.

Kontakt prasowy:

Partner of Promotion
Agnieszka Supińska
Account Manager
Partner of Promotion
tel.: 22 858 74 58 wew. 18
e-mail:

Partner of Promotion
Iga Krysa
Account Executive
Partner of Promotion
tel.: 22 858 74 58 wew. 28
e-mail: