BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 26.06.2018

Unijny „Program dla szkół” w kampanii realizowanej przez Partner of Promotion, Foszer Sawicki i Effective Media.


Partner of Promotion, Foszer Sawicki i Effective Media wygrały przetarg na przeprowadzenie ogólnopolskiej kampanii informacyjno-edukacyjnej „Programu dla szkół” realizowanego przez Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa. Głównym celem akcji jest promocja programu wśród rodziców i dzieci oraz edukacja na temat zdrowego odżywiania i kształtowania zdrowych nawyków.


W ramach umowy zrealizowana zostanie ogólnopolska kampania informacyjna wraz z cyklem 16 konferencji prasowych oraz działaniami w social mediach. Za obszar public relations będzie odpowiadać Partner of Promotion, planowaniem i zakupem mediów zajmie się Effective Media, a dom produkcyjny Foszer Sawicki zrealizuje filmy i spoty promocyjne. Twarzami kampanii „Pamiętnik Chrumasa” będą animowane postacie oraz aktor Adam Fidusiewicz i blogerka Katarzyna Szczepłek (autorka Niunioki.pl).

Realizowany od września 2017 r. „Program dla szkół” to ogólnopolski projekt, którego celem jest wspieranie dla rodziców w budowaniu zdrowych nawyków żywieniowych u dzieci. Jest to kontynuacja dotychczasowych programów „Owoce i warzywa w szkole” oraz „Mleko w szkole”, które od roku szkolnego 2017/2018 zostały połączone w jedno działanie.

Partner of Promotion to agencja PR nr 1 w Polsce wedle wszelkich rankingów firm public relations. Firma działa od 1994 roku i oferuje kompleksowe działania komunikacyjne na rzecz firm i instytucji.

Foszer Sawicki to dom produkcyjny specjalizujący się w produkcji wideo na potrzeby kampanii ATL i kampanii digital. W ramach swoich struktur, FoszerSawicki posiada międzynarodowe studio animacji Better Story Studio oraz bank głosów lektorskich Ivoiceover.

Effective Media to jeden z najbardziej doświadczonych polskich domów mediowych, oferujący planowanie i zakup mediów.