BIURO PRASOWE

Oshee, 31.08.2017

Ja nawet na ułamek sekundy nigdy nie zwątpiłam w siebie – Joanna Jędrzejczyk kończy 30 lat i opowiada o swojej drodze na szczyt


Joanna Jędrzejczyk, najlepsza zawodniczka MMA na świecie, niedawno skończyła 30 lat. Wiosną 2017 roku nawiązała współpracę z OSHEE. Marka, chcąc uhonorować swoją ambasadorkę i wybitnego sportowca, podarowała jej na czas trwania kontraktu samochód Mercedes-Benz klasy CLA. Jak przez te lata zmieniła się Joanna Jędrzejczyk?



Podejście Joanny Jędrzejczyk do osiągnięć sportowych wpisuje się filozofię OSHEE: „Żyj, walcz, zwyciężaj!”. Jak mówi sama zawodniczka – Ludzie tak naprawdę nie wierzą w siebie, a ja wierzę. Wiem, że głową i sercem można wiele zwyciężyć. Przykładem tego jest jej druga walka z Claudią Gadelhi: „Pierwsze 2 rundy przegrane. Nie byłam jednak pasywna. Ona brała mnie na dół, a ja wstawałam. Nie zapomnę jak mój menadżer krzyknął: Zrób coś! Przegrywasz tę walkę! A ja nie mogłam uwierzyć, że on to powiedział, ponieważ ja nawet na ułamek sekundy nie zwątpiłam w siebie. Przed walką mówiłam, że idę po zwycięstwo i tak się stało.

Joanna Jędrzejczyk, ambasadorka marki OSHEE, z okazji swoich 30. urodzin dostała niezwykły prezent – samochód Mercedes-Benz klasy CLA. Samochód został udostępniony zawodniczce na czas trwania kontraktu z OSHEE. W ten sposób marka postanowiła nagrodzić i uhonorować świetnego sportowca, a zarazem swoją ambasadorkę. Dotychczas produkty OSHEE towarzyszyły Jędrzejczyk podczas treningów, teraz marka wspiera ją również technicznie podczas intensywnych pobytów w Polsce, kiedy jej czas wypełniają liczne obowiązki.

A jaka jest Joanna Jędrzejczyk w wieku 30 lat? –Nic się nie zmieniło między 18-stymi a 30-stymi urodzinami. Zdobyte doświadczenia uczą, ale dalej jestem zwariowana. Zachowuję w sobie duszę dziecka, potrafię mieć bombową sesję zdjęciową i wrzucać zwariowane filmiki na Facebooku. Umiem znaleźć radość życia. Czas leci, jestem bogatsza o nowe doświadczenia, ale tak to nic się nie zmieniło. Mam jeszcze większy apetyt na życie.

***

Biuro prasowe OSHEE:
Agnieszka Supińska

Tel: 22 858 74 58

O OSHEE:
OSHEE jest międzynarodowym liderem innowacji w kategorii produktów funkcjonalnych. Firma jako pierwsza na świecie wprowadziła do sprzedaży naturalne napoje izotoniczne. W portfolio OSHEE znajdują się min. napoje izotoniczne, napoje funkcjonalne oraz seria produktów witaminowych takich jak batony musli i proteinowe, musy funkcjonalne i produkty w 100% naturalne. Produkty OSHEE podbijają świat – marka jest obecna już w 45 krajach na 6 kontynentach. Na rynku polskim oraz na kilku rynkach europejskich marka już od kilku lat jest liderem w kategorii napojów izotonicznych i witaminowych.

OSHEE to marka stworzona z pasji do wygrywania. Jeśli podążasz za swoim celem, walczysz do końca i swoje porażki traktujesz jako część Twojego sukcesu - OSHEE jest właśnie dla Ciebie.

Od momentu powstania OSHEE inspiruje i motywuje do działania konsumentów na całym świecie, koncentrując się na promowaniu aktywności fizycznej oraz zachęcaniu do aktywnego stylu życia.

OSHEE motywuje. OSHEE inspiruje. OSHEE daje energię do walki z codziennymi wyzwaniami. OSHEE to działanie. OSHEE to rozwój i ciągłe doskonalenie. OSHEE to okrzyk zwycięstwa na mecie! OSHEE to radość po ciężkiej walce. LIVE, FIGHT, WIN!