BIURO PRASOWE
Partner of Promotion, 24.05.2017
Partner of Promotion wypromuje nową linię produktów Arla Protein.
Arla Foods, jeden z czołowych producentów mleczarskich na świecie, rozpoczął współpracę z agencją Partner of Promotion. Agencja odpowiada za opracowanie oraz wdrożenie strategii komunikacyjnej wejścia marki Arla Protein na rynek polski.
W ramach umowy Partner of Promotion odpowiadać będzie za kompleksową komunikację zewnętrzną, w tym między innymi działania z zakresu PR, projekty specjalne z mediami, współpracę z ambasadorami oraz obsługę kanałów Social Media Arla Protein.
Arla Foods jest jednym z czołowych producentów na rynku produktów mleczarskich w Polsce i na świecie. W portfolio firmy są m.in. sery, masła i napoje mleczne, producent posiada w ofercie takie marki jak Apetina, Lurpak, Castello czy Cocio. W maju br. marka wypuściła na rynek polski linię produktów Arla Protein o wysokiej zawartości białka, dedykowaną osobom aktywnym i prowadzącym zdrowy tryb życia.
Partner of Promotion to największa pod względem przychodów i zatrudnienia agencja PR w Polsce. Firma działa od 1994 roku i posiada doświadczenie w zakresie realizacji działań komunikacyjnych na rzecz sektora spożywczego, przemysłu, energetyki, administracji publicznej, dóbr szybko zbywalnych, a także kampanii społecznych.