BIURO PRASOWE

Warsaw Games Week , 15.10.2016

Rzesza graczy odwiedziła w sobotę T-Mobile Warsaw Games Week


Za nami 3 dzień T-Mobile Warsaw Games Week. Rano w halach EXPO XXI stawiły się tłumy graczy i entuzjastów nowych technologii, a liczba odwiedzających z godziny na godzinę rosła. Na targi zawitali między innymi Robert Burneika, Michał Kucharczyk z Legii Warszawa oraz youtuber Rock. Odbyły się też kolejne turnieje, w tym finały rozgrywek Call of Duty: Black Ops III od Activision i PlayStation, w których zwycięzcy – drużyna OneHash – otrzymali aż 5 000 euro. Odbyło się też wielkie święto kostiumów z gier prezentowanych przez utalentowanych cosplayerów, konkurs Good Loot & PlayStation Plus 2016. Pierwsze miejsce zdobyła cosplay'erka Margaret, która zaprezentowała się w stroju Aloy z Horizon: Zero Dawn.


Warszawskie targi gier T-Mobile Warsaw Games Week 2016 w sobotę ugościły rekordowe ilości spragnionych emocji graczy. Oprócz prezentowanych nowinek technicznych i przedpremierowych hitów ze świata gier, mogli oni zobaczyć na żywo kilka bardzo popularnych postaci i kibicować lub uczestniczyć w turniejach. W sobotę zwracał uwagę turniej Call of Duty: Black Ops III od Activision i PlayStation, w którym drużyna OneHash pokonała w finałowym meczu ekipę XXX i wywalczyła sobie nagrodę rzędu 5 000 euro. Odbyły się także ćwierćfinały wielkiego turnieju Rainbow Six Siege od Ubisoft i ESL Polska, turniej Counter Strike: Global Offensive w strefie Media Markt, a także ostatnie eliminacje turnieju Tekken 7, którego zwycięzca pojedzie do Tokio na Turniej Żelaznej Pięści. Jeśli chodzi o rozpoznawane twarze, na T-Mobile Warsaw Games Week pojawił się między innymi Robert Burneika – słynny „Hardkorowy Koksu” – który firmował swoim wizerunkiem grę WWE 2K17. W strefie Xbox miłośnicy piłki nożnej mogli pograć w FIFA 17 z Michałem Kucharczykiem z Legii Warszawa. Na stoisku ASUS zabawiał zwiedzających youtuber Rock, którego ekipa promowała także grę karcianą Gwint produkcji CD Projekt RED. Odbył się także pełen olśniewających kreacji konkurs kostiumowy – Good Loot & PlayStation Plus Cosplay 2016. W kategorii „Najlepszy strój” wygrała Margaret, która idealnie odwzorowała strój Aloy z Horizon: Zero Dawn. Na kolejnych miejscach uplasowali się Cyperian jako Starszy Maxon z Fallout 4 i Sarah Palmer, która wcieliła się w postać z serii gier Halo. Zwycięzcy otrzymali konsolę PS4, roczny abonament PlayStation Plus, 1500 zł i inne nagrody.

Przed nami jeszcze ostatni dzień targów. W niedzielę dowiemy się, komu przypadnie pula 20.000 zł nagród w turnieju Rainbow Six Siege i który z graczy pojedzie na prestiżowy Turniej Żelaznej Pięści po zwycięstwie w zmaganiach Tekken 7. W strefie Xbox pojawi się Marek Saganowski z Legii Warszawa, z którym będzie można zagrać w FIFA 17 na konsoli Xbox One. Odbędą się także finały Polskiej Ligi Playstation Plus w Uncharted 4. Bilety na niedziele są jeszcze dostępne, aczkolwiek ich pula jest już niewielka. Można je zakupić w przedsprzedaży online w serwisie ebilet.pl lub w kasie przed wejściem na targi (45 zł normalny, 35 zł rodzinny, wpuszczanie w systemie rotacyjnym zależnie od wypełnienia hali). Każdy zapalony gracz, jak i każda osoba zainteresowana w grami może jeszcze spędzić miły koniec weekendu na targach T-Mobile Warsaw Games Week.

Zachęcamy do śledzenia oficjalnych kanałów T-Mobile Warsaw Games Week:
Oficjalna strona: www.warsawgamesweek.pl
Facebook: www.facebook.com/warsawgamesweek
Twitter, Instagram, Snapchat: @warsawgamesweek

***

Biuro prasowe Warsaw Games Week 2016:
Anna Cieśluk
Partner of Promotion Sp. z o.o.
tel.: +48 22 858 74 58 wew. 49
e-mail:

Za realizację Warsaw Games Week 2016 odpowiada:
Krzysztof Bąk
Agencja LIVE Sp. z o.o.
tel.: +48 22 852 24 13
e-mail:

Za sprzedaż powierzchni na Warsaw Games Week 2016 odpowiada:
Krzysztof Papliński
DTAgency
tel.: +48 537 838 383
e-mail:

O T-MOBILE WARSAW GAMES WEEK

Debiut Warsaw Games Week okazał się bardzo udany. W trakcie 3 dni targi odwiedziło aż 19 000 graczy, którzy mogli przetestować najnowsze i przedpremierowe gry na ponad 500 stanowiskach. Tegoroczne wydarzenie T-Mobile Warsaw Games Week wydłużono z trzech do czterech dni. W pierwszy dzień imprezy (13.10, czwartek) jest możliwe wcześniejsze wejście, od godziny 10:00, dzięki biletowi Early Access, który przygotowany został specjalnie dla profesjonalistów i mediów. Do godziny 14:00 odwiedzający będą mogli wziąć udział w premierowych pokazach, prezentacjach, swobodnie korzystać z interaktywnej rozrywki i w komfortowych warunkach porozmawiać z zaproszonymi gośćmi i przedstawicielami firm. Jeśli ktoś nie zdąży kupić biletu w przedsprzedaży będzie możliwe nabycia go na miejscu w kasach. Organizatorzy zaznaczają jednak, że sprzedaż będzie odbywać się w miarę wolnych miejsc na targach. Bilety na T-Mobile Warsaw Games Week 2016 można kupić drogą internetowa na www.ebilet.pl. Patronat honorowy nad wydarzeniem objęła Prezydent m. st. Warszawy. W gronie patronów medialnych targów znalazła się ESKA, Gazeta Wyborcza, Warszawa.Wyborcza.pl, Co jest Grane 24 oraz Metrocafe.pl.