BIURO PRASOWE

Warsaw Games Week , 06.10.2016

Strefa Ubisoft® na targach T-Mobile Warsaw Games Week


Ubisoft, wiodący światowy producent, wydawca i dystrybutor produktów rozrywki interaktywnej zaprasza na T-Mobile Warsaw Games Week. Firma przygotowała dla odwiedzających ponad 100 stanowisk do gry, finały Mistrzostw Polski w grze Tom Clancy’s Rainbow Six Siege, z pulą nagród o wysokości 20,000 złotych oraz wiele przedpremierowych gier.


Na stoisku o powierzchni ponad 1300 m2 do użytku zwiedzających oddanych zostanie ponad 100 stanowisk do gry. Wśród nich pojawią się South Park: Fractured But Whole, Steep, For Honor i Just Dance 2017. Warto również zwrócić uwagę na tytuły wykorzystujące technologię wirtualnej rzeczywistości – Eagle Flight oraz Star Trek: The Bridge Crew. Ponadto, na potrzeby targów, wydawca buduje dwie specjalne strefy kinowe, w których można będzie zapoznać się z prezentowanymi przez zespoły deweloperskie fragmentami rozgrywki w Ghost Recon Wildlands oraz Watch Dogs 2.

W strefie Ubisoft podczas T-Mobile Warsaw Games Week 2016 odbędą się również finały Mistrzostw Polski Rainbow Six: Siege by ESL. Turniej organizowany wspólnie przez ESL Polska i Ubisoft rozegrany zostanie na komputerach stacjonarnych, a jego pula nagród wyniesie 20 000 złotych. Przed finałami w Warszawie rozegrane zostaną kwalifikacje online i offline.

Całość strefy bez wątpienia wzbogacą pokazy ekip tanecznych prezentujących najnowsze hity taneczne prosto z Just Dance 2017.

Targi T-Mobile Warsaw Games Week odbędą się w warszawskim EXPO XXI w dniach 13-16 października 2016.

Zachęcamy do śledzenia oficjalnych kanałów T-Mobile Warsaw Games Week:
Oficjalna strona: www.warsawgamesweek.pl
Facebook: www.facebook.com/warsawgamesweek
Twitter, Instagram, Snapchat: @warsawgamesweek

***

Biuro prasowe Warsaw Games Week 2016:
Anna Cieśluk
Partner of Promotion Sp. z o.o.
tel.: +48 22 858 74 58 wew. 49
e-mail:

Za realizację Warsaw Games Week 2016 odpowiada:
Krzysztof Bąk
Agencja LIVE Sp. z o.o.
tel.: +48 22 852 24 13
e-mail:

Za sprzedaż powierzchni na Warsaw Games Week 2016 odpowiada:
Krzysztof Papliński
DTAgency
tel.: +48 537 838 383
e-mail:

O T-MOBILE WARSAW GAMES WEEK

Debiut Warsaw Games Week okazał się bardzo udany. W trakcie 3 dni targi odwiedziło aż 19 000 graczy, którzy mogli przetestować najnowsze i przedpremierowe gry na ponad 500 stanowiskach. Tegoroczne wydarzenie T-Mobile Warsaw Games Week wydłużono z trzech do czterech dni. W pierwszy dzień imprezy (13.10, czwartek) jest możliwe wcześniejsze wejście, od godziny 10:00, dzięki biletowi Early Access, który przygotowany został specjalnie dla profesjonalistów i mediów. Do godziny 14:00 odwiedzający będą mogli wziąć udział w premierowych pokazach, prezentacjach, swobodnie korzystać z interaktywnej rozrywki i w komfortowych warunkach porozmawiać z zaproszonymi gośćmi i przedstawicielami firm. Jeśli ktoś nie zdąży kupić biletu w przedsprzedaży będzie możliwe nabycia go na miejscu w kasach. Organizatorzy zaznaczają jednak, że sprzedaż będzie odbywać się w miarę wolnych miejsc na targach. Bilety na T-Mobile Warsaw Games Week 2016 można kupić drogą internetowa na www.ebilet.pl. Patronat honorowy nad wydarzeniem objęła Prezydent m. st. Warszawy. W gronie patronów medialnych targów znalazła się ESKA, Gazeta Wyborcza, Warszawa.Wyborcza.pl, Co jest Grane 24 oraz Metrocafe.pl.