BIURO PRASOWE

Warsaw Games Week , 29.09.2016

Czołowi polscy cosplayerzy zmierzą się ze sobą na T-Mobile Warsaw Games Week


Asasyni, Deadpool, postapokaliptyczni żołnierze z uniwersum Fallout a może rycerze ze świata Skyrim. Czym w tym roku zaskoczą nas cosplayerzy, którzy będą pojedynkować się ze sobą w konkursie Good Loot & PlayStation Plus Cosplay 2016 już 15 października na T-Mobile Warsaw Games Week? Przyjdź na targi i zobacz widowiskowe występy!


Swoją obecność na targach zapowiedzieli jak na razie czołowi polscy cosplayerzy – Issabel, Violet, Crafts of Two czy Calypsen. Część z nich będzie można zobaczyć na scenie konkursowej i każdy, kto chciałby wystąpić obok nich i wcielić się w ulubione postaci ze świata gier i fantastyki, powinien do 9 października wysłać swoje zgłoszenie na adres . Poza świetną zabawą kuszące są również nagrody. Wśród nich m.in. 1500 zł dla zwycięzcy, konsola PS4 Slim, roczna subskrypcja PlayStation Plus, kontrolery do gier czy bony na zakup produktów marki Good Loot.

Uczestnicy Good Loot & PlayStation Plus Cosplay 2016 mogą wykazać się w dwóch kategoriach: Najlepszy strój (kategoria główna) oraz Najlepsza Harley Quinn (kategoria specjalna). Wszyscy cosplayerzy do swojego zgłoszenia powinni dołączyć co najmniej 2 zdjęcia przedstawiające w możliwie pełny sposób strój postaci, za jaką przebiera się uczestnik oraz zdjęcia z pracy nad strojem. Wymagany jest również podkład muzyczny, który zostanie zaprezentowany podczas występu. Finał konkursu odbędzie się 15 października w trakcie T-Mobile Warsaw Games Week 2016, w strefie Cenegi i PlayStation Polska, na scenie głównej o godzinie 15:00.

Finał Good Loot & PlayStation Plus Cosplay 2016 to także gratka dla widzów, którzy odwiedzą targi gier. Występy cosplayerów są barwne, widowiskowe i zawsze gromadzą tłumy. W tym roku finał może być tym bardziej interesujący, gdyż organizatorzy spodziewają się dwukrotnie więcej cosplayerów niż w zeszłym roku.

Więcej informacji i regulamin konkursu można znaleźć na stronie warsawgamesweek.pl/cosplay

Zachęcamy do śledzenia oficjalnych kanałów Warsaw Games Week:
Oficjalna strona: www.warsawgamesweek.pl
Facebook: www.facebook.com/warsawgamesweek
Twitter, Instagram, Snapchat: @warsawgamesweek

***

Biuro prasowe Warsaw Games Week 2016:
Anna Cieśluk
Partner of Promotion Sp. z o.o.
tel.: +48 22 858 74 58 wew. 49
e-mail:

Za realizację Warsaw Games Week 2016 odpowiada:
Krzysztof Bąk
Agencja LIVE Sp. z o.o.
tel.: +48 22 852 24 13
e-mail:

Za sprzedaż powierzchni na Warsaw Games Week 2016 odpowiada:
Krzysztof Papliński
DTAgency
tel.: +48 537 838 383
e-mail:

O T-MOBILE WARSAW GAMES WEEK

Debiut Warsaw Games Week okazał się bardzo udany. W trakcie 3 dni targi odwiedziło aż 19 000 graczy, którzy mogli przetestować najnowsze i przedpremierowe gry na ponad 500 stanowiskach. Tegoroczne wydarzenie T-Mobile Warsaw Games Week wydłużono z trzech do czterech dni. W pierwszy dzień imprezy (13.10, czwartek) jest możliwe wcześniejsze wejście, od godziny 10:00, dzięki biletowi Early Access, który przygotowany został specjalnie dla profesjonalistów i mediów. Do godziny 14:00 odwiedzający będą mogli wziąć udział w premierowych pokazach, prezentacjach, swobodnie korzystać z interaktywnej rozrywki i w komfortowych warunkach porozmawiać z zaproszonymi gośćmi i przedstawicielami firm. Jeśli ktoś nie zdąży kupić biletu w przedsprzedaży będzie możliwe nabycia go na miejscu w kasach. Organizatorzy zaznaczają jednak, że sprzedaż będzie odbywać się w miarę wolnych miejsc na targach. Bilety na T-Mobile Warsaw Games Week 2016 można kupić drogą internetowa na www.ebilet.pl. Patronat honorowy nad wydarzeniem objęła Prezydent m. st. Warszawy. W gronie patronów medialnych targów znalazła się ESKA, Gazeta Wyborcza, Warszawa.Wyborcza.pl, Co jest Grane 24 oraz Metrocafe.pl.