BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 07.03.2016

Partner of Promotion zrealizuje kampanię promującą produkty zbożowe


Zboże smakuje i inspiruje" – pod takim hasłem agencja Partner of Promotion zrealizuje informacyjno-promocyjny program „Rola pieczywa i przetworów zbożowych w codziennej diecie II" dla Krajowej Federacji Producentów Zbóż.

Tegoroczna kampania to już druga edycja programu. W jego ramach do sierpnia 2016 roku agencja przeprowadzi szereg działań edukacyjnych mających na celu szerzenie wiedzy na temat produktów zbożowych. Do współpracy zaproszeni zostaną popularni przedstawiciele blogosfery, a także niezależni eksperci. Organizatorzy programu planują również przeprowadzić badanie poziomu wiedzy Polaków na temat zbóż. Dodatkowo przez cały okres trwania kampanii działać będzie oficjalny blog programu, na którym pojawiać się będą regularnie praktyczne informacje na temat produktów zbożowych.

Program „Rola pieczywa i przetworów zbożowych w codziennej diecie II" finansowany jest ze środków Funduszu Promocji Ziarna Zbóż i Przetworów Zbożowych. Organizatorem programu jest Krajowa Federacja Producentów Zbóż. Agencja Partner of Promotion wybrana została w drodze przetargu.