BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 14.12.2015

Partner of Promotion wspiera pro bono Fundację Mam Marzenie


Partner of Promotion została partnerem Fundacji Mam Marzenie. Agencja swoimi działaniami public relations będzie wspierać spełnianie dziecięcych marzeń. Jest to kolejny projekt społeczny, w który Partner of Promotion angażuje się na zasadach pro bono.


 W ramach współpracy z Fundacją Mam Marzenie Partner of Promotion odpowiadać będzie za doradztwo komunikacyjne oraz prowadzenie biura prasowego Fundacji. Konsultanci agencji przeszkolą też wolontariuszy z całej Polski w zakresie kontaktów z mediami. Współpraca będzie odbywać się na zasadach pro bono, a porozumienie podpisano na czas nieokreślony.

Misją Fundacji Mam Marzenie jest spełnianie marzeń dzieci cierpiących na choroby zagrażające ich życiu. Przez swoją działalność Fundacja wnosi w życie chorych dzieci i ich rodzin niezapomniane wrażenia, które pozwalają choć na chwilę nie myśleć o cierpieniu, dają radość i siłę do walki z chorobą, a także nadzieję na przyszłość. Fundacja rozpoczęła działalność w 2004 roku. Obecnie posiada 16 oddziałów w całym kraju. Do dzisiaj dzięki wolontariuszom udało się już spełnić marzenia ponad 6 000 chorych dzieci.

Partner of Promotion - Agencja PR nr 1 w Polsce według wszystkich rankingów firm Public Relations. Firma stale angażuje się w działalność pro bono w ważnych inicjatywach społecznych. Agencja od pięciu lat wspiera "Maraton Warszawski", a od trzech lat jest Partnerem Strategicznym charytatywnej grupy biegowej "Spartanie Dzieciom", która działa na rzecz pomocy dzieciom z niepełnosprawnościami.