BIURO PRASOWE

Procter & Gamble - Head&Shoulders, 02.09.2015

ODELL BECKHAM JR., SKRZYDŁOWY NOWOJORSKIEJ DRUŻYNY GIANTS, ZOSTAŁ NOWYM AMBASADOREM MARKI HEAD & SHOULDERS


Odell Beckham Jr., skrzydłowy nowojorskich Giants, otworzy sezon jako nowy ambasador marki
Head & Shoulders, oficjalnego szamponu zawodowej ligi futbolu amerykańskiego – NFL. Zastąpi na tej pozycji Troy'a Polamalu'a z Pittsburgh Steeler, którego włosy i skóra głowy dzięki sześcioletniej współpracy z Head & Shoulders, osiągnęły status legendarnych. Teraz czas, aby włosy, skóra głowy i ramiona Odella stały się równie słynne.

"Jestem zaszczycony, że zostałem wybrany na nowego ambasadora Head & Shoulders. To kultowa marka - ufam, że zadba o moje włosy i skórę głowy. Troy Polamalu i jego legendarne włosy postawili wysoko poprzeczkę, ale jestem gotowy na podjęcie tego wyzwania i dołączenie do rodziny Head & Shoulders" – powiedział Beckham Jr.

Znany z wyjątkowego talentu, jak również unikalnego stylu i kultowych fryzur Odell był naturalnym wyborem marki. Gwiazdą wielkiego formatu stał się w poprzednim sezonie, w którym zdobył nagrody Offensive Rookie of the Year oraz ESPY za swoje słynne złapanie piłki jedną ręką. Jak Beckam Jr. przygotowuje się do swojego drugiego sezonu w NFL? Pomagają mu pewność siebie i brak dystraktorów. „Pewność, że moje włosy wyglądają świetnie, a skóra głowy jest zdrowa dzięki Head & Shoulders, daje mi energię, która pozwala pozostać skupionym oraz dać z siebie wszystko na boisku i grać efektywnie" – tłumaczy skrzydłowy Giants.

28 sierpnia na kanale Head & Shoulders na YouTube'ie, pojawiła się pierwsza reklama z Odellem. Uświadamia, jak wiele gracz nosi na swoich barkach: nadzieje, marzenia, reputację, uwielbienie fanów. Jego ramiona zostały stworzone do dźwigania wielkich rzeczy, nie łupieżu.

Head & Shoulders to marka, która od ponad 50 lat prowadzi badania nad zdrowiem skóry głowy, pozwalające na nieustanne ulepszanie technologii stosowanych w produktach. Dzięki nim Head & Shoulders przywraca równowagę skóry głowy i odżywia ja sprawiając, że staje się podstawą dla pięknych, zdrowych i mocnych włosów do 100% bez łupieżu – już na zawsze.

***

Head & Shoulders to marka, która od ponad 50 lat prowadzi badania nad zdrowiem skóry głowy, pozwalające na nieustanne ulepszanie technologii stosowanych w produktach. Dzięki nim Head & Shoulders przywraca równowagę skóry głowy i odżywia ja sprawiając, że staje się podstawą dla pięknych, zdrowych i mocnych włosów do 100% bez łupieżu* – już na zawsze.

Po produkty marek P&G co roku sięga prawie 5 miliardów ludzi. Firma posiada jeden z najsilniejszych portfeli godnych zaufania, wiodących marek wysokiej jakości, do których należą: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Duracell®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella®, and Whisper®. P&G prowadzi działalność w około 70 krajach na całym świecie. Na stronie http://www.pg.com można znaleźć najnowsze wiadomości oraz pogłębione informacje na temat firmy Procter & Gamble oraz jej marek.

Kontakt prasowy:

Partner of Promotion
Agnieszka Supińska
Account Manager
Partner of Promotion
tel.: 22 858 74 58 wew. 18
e-mail:

Partner of Promotion
Iga Krysa
Account Executive
Partner of Promotion
tel.: 22 858 74 58 wew. 28
e-mail: