BIURO PRASOWE
Huawei, 24.11.2014
Start kampanii marki Huawei – „Ascend Mate7 zmienia reguły gry”
Wystartowała szeroko zasięgowa kampania marketingowa marki Huawei – „Ascend Mate7 zmienia reguły gry". Działania firmy są związane z wprowadzeniem na polski rynek nowego, 6-calowego smartfona, który właśnie trafił do sprzedaży.
Huawei rozpoczął najnowszą kampanię marketingową promującą smartfon Ascend Mate7. Od początku listopada model ten jest już dostępny dla użytkowników sieci Plus, a także w wybranych sieciach sprzedaży (m.in. Euro RTV, Media-Mark, Saturn). Swoją światową premierę urządzenie miało na tegorocznych targach IFA w Berlinie, na których zebrało bardzo pozytywne recenzje za swoje wzornictwo i parametry techniczne. Ascend Mate7 to smartfon posiadający spektakularny, 6-calowy ekran, 8-rdzeniowy chipset oraz innowacyjny czytnik linii papilarnych 3D.
Premiera Ascend Mate7 na polskim rynku wspierana jest szeroko zasięgową kampanią marketingową zakładającą wielopłaszczyznowe działania w niemal wszystkich rodzajach mediów oraz aktywności w blogosferze. Akcja promująca „Ascend Mate7 zmienia reguły gry" będzie wykorzystywać następujące kanały komunikacji i narzędzia marketingowe: online (display, SEM, mobile), social media, spektakularne formaty OOH m.in. wielkoformatowe siatki w Warszawie, działania PR i direct mailingowe, event marketing oraz obecność w sieciach sprzedaży. Integralną częścią kampania jest nawiązanie współpracy z duetem słynnych polskich projektantów Paprocki&Brzozowski. Huawei został partnerem pokazu najnowszej kolekcji duetu wiosna-lato 2015. Dodatkowo zaplanowano specjalną strefę w showroomie projektantów przy ul. Wiejskiej 17 w Warszawie. W salonie zostanie udostępniony jeden ze smartfonów Huawei, którym klienci będą mogli zrobić sobie zdjęcie w trakcie przymierzania ubrań i opublikować je na portalu społecznościowym Instagram. Druga faza kampanii przewiduje wykorzystanie sieci kin (onscreen i offscreen), dalsze działania OOH oraz animacje sprzedaży.
W ramach kampanii Huawei otwiera się też na nowe kanały komunikacji, 13 listopada oficjalną premierę miały nowe profile Huawei Polska na dwóch największych portalach społecznościowych: Twitter (HuaweiConsumerPolska) i Instagram (Instagram.com/huaweiconsumerpolska)
Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy OMD, za kreację, aktywności w social mediach i content marketing – agencja Isobar & Socializer, a za działania z zakresu PR – agencja Partner of Promotion.
***
Huawei Device
HUAWEI to światowy lider w dostarczaniu najnowszych technologii informatycznych i telekomunikacyjnych (ICT). Firma jest liczącym się na światowym rynku producentem modemów do bezprzewodowej transmisji danych, telefonów komórkowych, smartfonów oraz tabletów. HUAWEI współpracuje ze wszystkimi największymi spółkami telekomunikacyjnymi w ponad 100 krajach. Z rozwiązań firmy korzystają m.in. British Telecom, Vodafone, France Telecom/Orange, Deutsche Telekom, Telefonica O2, China Telecom, China Mobile, Telecom Italia, China Unicom oraz KPN. HUAWEI jest firmą globalną, operującą w 170 krajach, zatrudniającą ponad 150 tysięcy pracowników, z czego aż 46% pracuje w 16 centrach badawczo-rozwojowych. Firma dba o rozwój nowych technologii – 13% rocznego dochodu jest inwestowane w badania i rozwój. W Polsce HUAWEI działa od 2004 roku, zatrudniając obecnie około 500 pracowników. Od 2008 roku Warszawa jest centralą firmy na region Europy Środkowo-Wschodniej i Skandynawii. HUAWEI Polska współpracuje ze wszystkimi najważniejszymi operatorami telekomunikacyjnymi w zakresie sieci transmisyjnych i urządzeń dostępowych (modemy, routery), a od 2011 roku dostępne są w Polsce także telefony, smartfony i tablety HUAWEI.
Huawei Device online:
http://www.HUAWEIpolska.pl | www.HUAWEIdevice.pl | https://www.facebook.com/HuaweiDevicePolska
Dodatkowych informacji udziela:
Dariusz Marnic
Marketing Manager Terminal Department
HUAWEI Sp. z o.o.
kom: 727 403 015
Kontakt dla mediów:
Jolanta Stryjczak
Corporate Communications & PR Manager
HUAWEI Sp. z o.o.
Kom.: 607 147 494
Justyna Kamińska
Senior Account Executive
Partner of Promotion
Tel.: +48 (22) 858 74 58 wew. 39