BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 19.08.2014

Statuetka Stevie Awards dla Partner of Promotion i Spartan


Agencja Partner of Promotion otrzymała kolejną nagrodę za projekt Spartanie Dzieciom. Tym razem kampania zdobyła brązową statuetkę Stevie Awards w kategorii Best Non-Profit/Charity Fundraising Event.


W tym roku do konkursu Stevie Awards zgłosiło się ponad 3500 organizacji i osób z ponad 60 krajów. Nagrody w konkursie przyznawane były w kilkunastu kategoriach głównych. Projekt Spartanie Dzieciom, realizowany pro bono przez agencję Partner of Promotion, otrzymał nagrodę Bronze Stevie Award w kategorii Najlepsze wydarzenie charytatywne lub non profit.

Celem projektu było dotarcie do środowiska biegowego i zarażenie go szlachetną ideą biegania i pomagania potrzebującym. Dzięki odpowiednio zaplanowanym działaniom i doborze właściwych narzędzi obudzono większą świadomość społeczeństwa i zwrócono uwagę na problem niepełnosprawnych dzieci i ich rodzin.

Stevie Awards to już piąta nagroda, jaką otrzymała ta kampania. Na swoim koncie ma już m.in.: Złotego Spinacza, Srebrnego Magellana oraz zwycięstwo w konkursie IPRA Golden World Awards.

Lista nagrodzonych w tegorocznej edycji konkursu Stevie Awards na: http://www.stevieawards.com/pubs/iba/awards/408_2219_24973.cfm.