BIURO PRASOWE

Braun, 08.07.2014

Marka Braun i Sebastian Vettel przedstawiają nową golarkę Braun WaterFlex


Wielka Brytania, tor wyścigowy Formuły 1 Silverstone, 8 sierpnia 2014 roku. Dziś marka Braun i Sebastian Vettel, czterokrotny mistrz świata w Formule 1, mają przyjemność zaprezentować całkowicie nowy, innowacyjny produkt – golarkę Braun WaterFlex. Golarkę zaprojektowaną specjalnie do golenia na mokro, z użyciem żelu lub pianki.


Data premiery golarki Braun WaterFlex zbiega się w czasie z pierwszą rocznicą podjęcia przez Sebastiana Vettella funkcji ambasadora marki Braun. W zeszłym roku mistrz kierownicy i marka rozpoczęli współpracę przy kampanii "Hold on to your Dreams", która zachęcała mężczyzn do realizacji nawet największych i najtrudniejszych marzeń. Dziś, w dniu premiery nowej golarki WaterFlex, współpraca pomiędzy marką Braun i Sebastianem Vettelem jest jeszcze silniejsza. Zarówno marka Braun, jak i wielokrotny mistrz Formuły 1 są przekonani, że marzenia nie spełniają się przez przypadek, a ich realizacja to ciągła walka z samym sobą. Dla Sebastiana Vettela i marki Braun umiejętność realizacji marzeń to coś naturalnego – to siła płynąca w ich krwioobiegach – ich raison d'etre (racja bytu, powód by żyć).

Innowacyjna golarka Braun WaterFlex otwiera nowy rozdział w portfolio marki Braun. To pierwsza golarka stworzona wyłącznie do golenia na mokro przy użyciu żelu lub pianki. Badania potwierdzają, iż golenie golarką na mokro jest o wiele bardziej komfortowym i przyjemnym doświadczeniem. Użycie pianki lub żelu do golenia razem z Braun WaterFlex zapewnia zwiększony poślizg i uczucie bliskości golarki ze skórą. Dodatkowo, w trakcie i po goleniu odczuwalna jest większa świeżość skóry. Sebastian Vettel na temat działania nowej golarki WaterFlex: "Jako kierowca Formuły 1 jestem otwarty na nowe doświadczenia i innowacje. Wpływa to na poprawę moich wyników – zarówno na torze jak i poza nim. Golarka Braun WaterFlex sprawia, że golenie jest ekscytujące i zabawne. To po prostu coś, czego musi spróbować każdy mężczyzna!"

Jürgen Hoser, Dyrektor Generalny Departamentu Global Male Power Grooming opowiada o rozwiązaniach technologicznych stosowanych przez markę Braun: "Braun to innowacyjne produkty, z których ludzie uwielbiają korzystać. Z technicznego punktu widzenia, wyzwania, które sobie stawiamy motywują do stworzenia produktu lepszego niż poprzedni. Pracując, używamy najnowszych technologii, które mamy w tej chwili do dyspozycji". Naukowcy marki Braun nie pracują w zwykłych laboratoriach. Projektanci i inżynierowie działu nowości technologicznych pracują w warunkach podobnych do tych, jakie panują w pit stopach Formuły 1. Tworzą produkty skrojone na miarę, które muszą być po prostu doskonałe. Dyrektor Generalny Braun ds. Designu prof. Oliver Grabes opowiada o rozwiązaniach związanych z wzornictwem produktu: "Nasze produkty są funkcjonalne, intuicyjne w obsłudze i niezwykle trwałe. Projektowanie to dla nas nie tylko praca, której efektem jest świetnie wyglądający produkt. To także ciężkie zadanie i dążenie do pewności, że każdy, nawet najdrobniejszy szczegół urządzenia jest funkcjonalny. Golarka Braun WaterFlex jest wyrazem tej idei."

Marka Braun wprowadza kolejne innowacje, wykorzystuje najnowsze technologie, aby cały czas podnosić jakość swoich przełomowych i nowatorskich produktów. Sebastian Vettel, wielokrotny mistrz Formuły 1 jest ambasadorem tych innowacji. Tak jak opony w bolidzie Formuły 1 prowadzonym przez mistrza kierownicy dostosowują się do nierówności terenu, tak golarka Braun WaterFlex idealnie dopasowuje się do skóry twarzy.

***

Dodatkowych informacji udziela:

Paulina Lubońska
Senior Account Executive
Partner od Promotion

22 858 74 58 wew. 106

Paulina Żuk
Account Executive
Partner od Promotion

22 858 74 58 wew. 107