BIURO PRASOWE

Logitech, 13.12.2013

Nowy Regional Marketing Manager w Logitech


Na początku października 2013 roku do polskiego oddziału Logitech dołączyła Izabela Sulima. Objęła funkcję Regional Marketing Managera. Na nowym stanowisku będzie odpowiedzialna za strategię oraz marketing wszystkich produktów Logitech na rynkach Polski, Czech, Słowacji i Węgier.
Izabela Sulima jest absolwentką Wyższej Szkoły Handlu i Finansów Międzynarodowych w Warszawie na kierunku Zarządzanie i Marketing. Zanim dołączyła do zespołu Logotech, przez prawie 10 lat była związana z firmą HP Polska. Zajmowała tam stanowiska: Channel and Trade Marketing Managera, Consumer Marketing Managera, a także Consumer & Commercial Channel Marketing Managera. Była odpowiedzialna za komunikację z partnerami retailowymi i komercyjnymi, koordynację akcji promocyjnych produktów oraz wdrażanie kampanii reklamowych. Wcześniej przez 4 lata pracowała w agencji reklamowej Polymus.

***

Logitech - informacje
Logitech jest światowym liderem w dziedzinie produktów służących cyfrowej rozrywce.
Od urządzeń komputerowych, przez domową rozrywkę, po platformy komunikacyjne, Logitech oferuje sprzęt i oprogramowanie umożliwiające nawigację w świecie cyfrowej rozrywki - muzyki, wideo, gier, mediów społeczościowych czy komunikacji przez Internet. Tworzone przez Logitech rozwiązania pozwalają również w pełni korzystać z nawigacji cyfrowej, zarządzać bezpieczeństwem oraz sterować domowymi urządzeniami. Założona w 1981 roku firma Logitech International to szwajcarska spółka notowana na szwajcarskiej giełdzie SWX (LOGN) oraz w Stanach Zjednoczonych na Nasdaq Global Select Market (LOGI).

Kontakt dla mediów:
Krzysztof Machnicki, Logitech: +48(22)8448278
()

Tomasz Cichocki, Partner of Promotion: +48(22)8587458#51
()