BIURO PRASOWE

Fundacja Maraton Warszawski, 05.09.2013

Koszulka 35. PZU Maratonu Warszawskiego zaprojektowana przez Studio Rygalik.


Tegoroczny, 35. PZU Maraton Warszawski będzie wyjątkowy. Do zacnego grona partnerów wydarzenia dołączyło renomowane projektowe Studio Rygalik, które już od jakiegoś czasu przygotowywało przewodni motyw graficzny imprezy, a także niezwykłą niespodziankę dla wszystkich zawodników biegu - nowy projekt koszulki.
Nowa identyfikacja graficzna to kolejny element układanki, składającej się na 35. PZU Maraton Warszawski, który walczyć będzie w tym roku o czołowe miejsce na liście najlepszych maratonów w Europie.

To właśnie znana i ceniona na świecie polska pracownia projektowa Studio Rygalik, na której czele stoją Tomek i Gosia Rygalik, podjęła wyzwanie przygotowania nowej odsłony graficznej jubileuszowej edycji biegu. Podczas pracy, projektanci skoncentrowali się na tradycji imprezy i ogromnej popularności biegu.

Maraton, a w szczególności Maraton Warszawski o bardzo długiej tradycji, jest imponujący w liczbach. Zafascynowały nas tysiące ludzi w różnym wieku pokonujących w różnym czasie dziesiątki kilometrów na przestrzeni kilkudziesięciu lat. Stworzony przez nas motyw graficzny odwzorowuje nasze podejście do projektowania. Studio Rygalik zajmuje się projektowaniem produktów, przedmiotów funkcjonalnych. Stąd zaprojektowany przez nas motyw graficzny jest również funkcjonalny. Motyw jest nośnikiem ważnych liczb związanych z długą historią Maratonu Warszawskiego, jego treść można dowolnie komponować. Estetyka naszego motywu graficznego jest bardzo nienachalna - chodziło o to, by stał się tłem, dla tego, co najważniejsze - fantastycznej sportowej rywalizacji.- komentują Tomek i Gosia Rygalik, prowadzący Studio Rygalik.

Tegoroczna, wyjątkowa edycja Maratonu Warszawskiego nie byłaby kompletna bez nowego wzoru koszulki biegowej. Za przygotowanie projektu również odpowiedzialni byli projektanci ze Studio Rygalik.

Na koszulkach startowych uczestnicy będą mogli zaznaczyć osiągnięty przez siebie wynik. Nie chodziło nam jednak o nacisk na aspekt rywalizacji, ale o dumę każdego uczestnika z jego wyniku. Zależało nam na tym, by koszulka przypominała o osobistym osiągnięciu. - dodają projektanci ze Studio Rygalik.

Odświeżona identyfikacja graficzna imprezy oraz nowy, unikalny i zaskakujący projekt koszulki na pewno stanowić będą odpowiednie dopełnienie szczególnego charakteru 35. PZU Maratonu Warszawskiego, który odbędzie się już 29 września!

Więcej na temat efektów współpracy Studio Rygalik z Fundacją "Maraton Warszawski" znaleźć można na stronie: www.maratonwarszawski.com

***

Fundacja "Maraton Warszawski" została założona w 2002 roku. Jej główną misją jest popularyzacja biegania
w Polsce, wsparcie zarówno profesjonalnych zawodników jak i biegaczy-amatorów, a także poprawa standardów organizacyjnych imprez biegowych. Fundacja organizuje między innymi: Maraton Warszawski, Półmaraton Warszawski, Ekiden oraz cykl imprez biegowych „Puchar Maratonu Warszawskiego”.

Kontakt dla mediów:
Fundacja „Maraton Warszawski”
Magda Skrocka
+48 510 281 438

Partner of Promotion

Krzysztof Brodowski

Account Executive

+48 22 858 74 58 wew. 36