BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 01.08.2013

Partner of Promotion dla Międzynarodowej Organizacji do Spraw Migracji


Partner of Promotion wygrała przetarg na 2,5 letnią kampanię organizowaną przez Międzynarodową Organizację do Spraw Migracji (IOM). Agencja będzie odpowiedzialna za realizację działań PR mających na celu zwiększenie zrozumienia kwestii migracyjnych oraz budowanie pozytywnego wizerunku migrantów i ich wkładu w polską kulturę, gospodarkę i życie społeczne.


Do zadań agencji będzie należało także prowadzenie działań w social media oraz organizacja wydarzeń specjalnych. Kampania stanowi integralną część projektu "Zwiększanie efektywności zarządzania migracjami" prowadzonego przez IOM oraz Urząd do Spraw Cudzoziemców dzięki wsparciu finansowemu Szwajcarii w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej. Projekt obejmuje szereg działań skierowanych zarówno do samych migrantów, jak również instytucji oraz społeczeństwa przyjmującego.

Międzynarodowa Organizacja do Spraw Migracji (IOM) jest organizacją międzyrządową powstałą w 1951 roku. W skład IOM wchodzi 149 krajów członkowskich, w tym Polska od 1992 r. IOM zajmuje się zarządzaniem migracjami z korzyścią dla migrantów i społeczeństw, wspiera kraje w sprostaniu wyzwaniom operacyjnym i społeczno-gospodarczym związanym z migracjami, pomaga migrantom oraz chroni ich prawa.