BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 03.06.2013

Nestlé, Gerber, Nan Pro i Bobo Frut w rękach Partner of Promotion


Do grona klientów Partner of Promotion dołączył globalny koncern spożywczy Nestlé. Agencji powierzono prowadzenie działań PR dla marek z kategorii Nestlé Nutrition: Nestlé, Gerber, Nan Pro oraz Bobo Frut.
W ramach współpracy Partner of Promotion odpowiadać będzie za prowadzenie działań z zakresu PR produktowego dla marek Nestlé, Gerber, Nan Pro oraz Bobo Frut. Do zadań agencji należy także kompleksowa obsługa biura prasowego marek oraz media relations. Klient pozyskany został w wyniku wygranego przetargu.
Nestlé jest największą firmą spożywczą na świecie oraz globalnym liderem w produkcji odżywek dziecięcych, mleka w proszku, kawy rozpuszczalnej, lodów, wód mineralnych oraz karmy dla zwierząt. Sprzedaje swoje wyroby w ponad 130 krajach świata, posiada 456 fabryk w 84 krajach i zatrudnia 280 tys. pracowników na całym świecie.

Partner of Promotion to największa i najbardziej utytułowana agencja public relations w Polsce. Jest założycielem United in Partners Group, działającej od 2011 grupy marketingowej, która realizuje kompleksowe kampanie z zakresu marketingu zintegrowanego. Grupę tworzą - agencje PR: Partner of Promotion i PR Premium, agencja kreatywna - Tailor&Baker oraz dom produkcyjny In House Production.