BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 14.11.2012

Partner of Promotion nominowana w European Excellence Awards.


Międzynarodowe jury doceniło projekt "Euro 2012 - Kryzysowy sprawdzian dla kolei" - przeprowadzony na zlecenie dla Grupy PKP S.A.
Realizowany od kwietnia do lipca 2012 projekt nominowano w tym prestiżowym europejskim konkursie kategorii Komunikacja Kryzysowa. W ramach kampanii Partner of Promotion odpowiadała za realizację działań komunikacyjnych podczas EURO 2012, w tym m.in. za obsługę pracujących w trybie 24/7 Kolejowych Biur Prasowych w Gdańsku, Krakowie, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu. W trakcie projektu na najważniejszych dworcach kolejowych zainstalowano siewniki BluetoothŸ, a dzięki kodom QR kibice mogli korzystać z informacji dotyczących podróży pociągiem z poziomu urządzeń mobilnych (telefonów komórkowych i tabletów).

W przeprowadzonym przez PSB na zlecenie spółki PL 2012 sondażu aż 76% kibiców pozytywnie oceniło usługi PKP podczas EURO 2012.

Tegoroczna gala wręczenia nagród European Excellence Awards odbędzie się 6 grudnia 2012 roku, w legendarnym Roundhouse w Londynie. Konkurs ma na celu wyróżnienie najbardziej wyjątkowych i profesjonalnych kampanii public relations w skali europejskiej. Nagrody przyznawane są przez międzynarodowe jury, pod patronatem "Communication Director Magazine". Szczegółowe informacje o konkursie można znaleźć na stronie http://www.excellence-awards.eu