BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 18.04.2012

Dwie nominacje dla Partner of Promotion w Sabre Awards


Agencja Partner of Promotion po raz kolejny otrzymała nominacje w prestiżowym konkursie branżowym SABRE AWARDS 2012. W tegorocznej edycji konkursu Partner of Promotion zostało wyróżnione aż w dwóch kategoriach: w kategorii ,,Crisis Management" za kampanię ,,Tiger może być tylko jeden" realizowaną dla Fundacji "Równe Szanse" Dariusza Michalczewskiego oraz w kategorii "Public Affairs" za kampanię "Unia owocowa" przeprowadzoną dla Polskiego Stowarzyszenia Producentów i Eksporterów Owoców i Warzyw.
Głównym celem pierwszej z nominowanych kampanii była obrona przed wrogim przejęciem należącej do Dariusza Michalczewskiego marki Tiger przez firmę Foodcare. Konieczna była również komunikacja, że bokser jest twórcą i jedynym właścicielem marki, a nie jak głosiła firma, jedynie twarzą marki.

Druga z wyróżnionych kampanii, zgłoszona w kategorii public affairs, przeprowadzona została dla Polskiego Stowarzyszenia Producentów i Eksporterów Owoców i Warzyw. Dzięki działaniom zrealizowanym w ramach kampanii udało się udaremnić próbę monopolizacji eksportu polskich jabłek do Rosji oraz zainicjować działania zmierzające do wdrożenia trwałych rozwiązań antymonopolowych.

Organizowany przez The Holmes Group, Sabre Awards jest jednym z najbardziej prestiżowych konkursów branżowych. Firmy i agencje PR mogą zgłaszać swoje projekty w kilkudziesięciu kategoriach, w zależności od miejsca prowadzenia działań PR i ich charakteru. Zgłoszone projekty ocenia międzynarodowe jury, w którym zasiadają najwybitniejsi specjaliści PR ze Stanów Zjednoczonych i Europy.

Pełna lista nominowanych projektów znajduje się na stronie http://www.holmesreport.com/.