BIURO PRASOWE

Procter & Gamble - Head&Shoulders, 06.12.2011

Uczucie porannej świeżości przez cały dzień z nowymi szamponami head&shoulders


Kto nie lubi porannego uczucia świeżości i czystości, jakie towarzyszy nam tuż po wyjściu spod prysznica? A gdyby tak można było to uczucie zatrzymać na dłużej? Teraz, dzięki nowym szamponom head&shoulders jest to możliwe! Zawarta w nich technologia Pro Clean w połączeniu z kompleksem ActiZinc pozostawia włosy czyste i nawet do 100% wolne od łupieżu , a uczucie porannej świeżości trwa i trwa... przez cały dzień!


Świeże, czyste i zadbane włosy to nie tylko kwestia estetyki, ale także dobrego samopoczucia, komfortu i pewności siebie. Jak potwierdza ambasador marki head&shoulders, Krzysztof Ibisz: W mojej pracy świeże i zadbane włosy to podstawa. Przed kamerą w każdej chwili muszę świetnie wyglądać i czuć się komfortowo. Dlatego chcę mieć pewność, że moje włosy przez cały dzień będą czyste i świeże, najlepiej tak, jak tuż po porannym prysznicu. Niestety do tej pory, mimo systematycznej codziennej pielęgnacji, wiele osób skarżyło się, że uczucie świeżości po porannym prysznicu znikało zbyt szybko. Teraz, dzięki najnowszym odkryciom ekspertów head&shoulders, możemy już zatrzymać je na dłużej.

Innowacyjna technologia Pro Clean

W ciągu dnia na naszych włosach gromadzą się różne zanieczyszczenia, które sprawiają, że stopniowo tracimy uczucie czystości i świeżości, jakie towarzyszyło nam tuż po porannym prysznicu. Aby zatrzymać je na dłużej, naukowcy head&shoulders stworzyli technologię Pro Clean. Jej nowa formuła zawiera optymalny poziom surfaktantów, by z jednej strony efektywnie usuwać sebum i inne zanieczyszczenia, które w ciągu dnia gromadzą się na włosach, a z drugiej strony nie pozostawiać na nich osadu. Oprócz skutecznego oczyszczania, technologia Pro Clean dostarcza bowiem substancji aktywnych, które sprawiają, że włosy stają się bardziej odporne na gromadzenie się na nich kurzu i brudu, dzięki czemu uczucie porannej czystości i świeżości trwa dłużej.

Do 100% bez łupieżu*

W nowych szamponach head&shoulders kompleks ActiZinc został połączony z technologią Pro Clean, aby jeszcze skuteczniej zwalczać przyczyny łupieżu nie tylko na powierzchni skóry, ale także w miejscach, w których ukrywa się grzyb Malassezia Globosa, będący główną przyczyną łupieżu, a także jednym z powodów utraty uczucia czystości i świeżości w ciągu dnia. Jak wyjaśnia dr Rene Rust, naukowiec z laboratorium head&shoulders, ekspert w dziedzinie biologii włosów i skóry głowy: Sebum wydzielane jest do górnych części mieszka włosowego, do miejsca zwanego Infundibulum. Najnowsze badania pokazują, że w tym miejscu ukrywa się także grzyb Malassezia Globosa. Okazuje się więc, że zwalczanie przyczyn łupieżu w Infundibulum może jeszcze skuteczniej zapobiegać powracającym objawom łupieżu. Tak właśnie działają nowe szampony head&shoulders z technologią Pro Clean, która skutecznie dostarcza przeciwłupieżowy kompleks ActiZinc do Infundibulum, likwidując grzyb Malassezia i hamując jego ponowny rozwój, a także pomagając zapewnić uczucie świeżości na dłużej. Warto dodać, że cząsteczki kompleksu ActiZinc są ok. 50 razy mniejsze niż średnica włosa, co sprawia, że dotarcie składników przeciwłupieżowych do Infundibulum staje się jeszcze łatwiejsze.

Aby uczucie świeżości po porannym myciu włosów trwało jeszcze dłużej, specjalnie opracowane kompozycje zapachowe nowych szamponów head&shoulders mają złożoną, wielowymiarową strukturę. Dzięki temu zapachy produktów są trwalsze i bardziej odporne na zmiany temperatury oraz wilgotności, na jakie narażone są włosy w ciągu dnia.

Nowe szampony head&shoulders, dzięki technologii Pro Clean zapewniają do 100% wolne od łupieżu* włosy oraz uczucie świeżości przez cały dzień. Produkty dostępne są w pięciu odświeżających wariantach zapachowych:
1) Classic Clean - do włosów normalnych. Dokładnie myje włosy i odżywia skórę głowy. Jest tak delikatny, że może być stosowany codziennie. W linii Classic Clean dostępna jest także przeciwłupieżowa odżywka.
2) Citrus Fresh - bardzo dokładnie oczyszcza włosy i skórę głowy. Polecany szczególnie do włosów przetłuszczających się, które po jego użyciu odzyskują lekkość i świeżość. W linii Citrus Fresh dostępna jest także przeciwłupieżowa odżywka.
3) Ocean Energy - formuła z morskimi minerałami pozwala poczuć świeżość oceanu. Szampon dodaje witalności słabym, zmęczonym włosom, które dzięki niemu stają się miękkie i podatne na układanie.
4) Mentol naturalna świeżość - szampon z odżywką 2 w 1 dzięki naturalnemu mentolowi zapewnia uczucie świeżości, dodaje energii i pobudza zmysły. To najbardziej orzeźwiający i pobudzający szampon z linii head&shoulders.
5) Arctic Ice - zapewnia orzeźwiające i chłodzące doznania. Naturalny mentol daje uczucie mroźnej świeżości i łagodzi podrażnienia.
Wysoka przeciwłupieżowa skuteczność szamponów head&shoulders jest potwierdzona przez Polskie Towarzystwo Dermatologiczne.

Maksymalna sugerowana regularna cena detaliczna szamponów head&shoulders:
przeciwłupieżowe szampony head&shoulders: 200ml - 11, 99 zł
przeciwłupieżowe szampony head&shoulders: 400ml - 17, 99 zł
przeciwłupieżowe odżywki head&shoulders: 180ml - 11,99 zł
przeciwłupieżowe odżywki head&shoulders: 360ml - 17,99 zł

***

Head & Shoulders to marka, która od ponad 50 lat prowadzi badania nad zdrowiem skóry głowy, pozwalające na nieustanne ulepszanie technologii stosowanych w produktach. Dzięki nim Head & Shoulders przywraca równowagę skóry głowy i odżywia ja sprawiając, że staje się podstawą dla pięknych, zdrowych i mocnych włosów do 100% bez łupieżu* – już na zawsze.

Po produkty marek P&G co roku sięga prawie 5 miliardów ludzi. Firma posiada jeden z najsilniejszych portfeli godnych zaufania, wiodących marek wysokiej jakości, do których należą: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Duracell®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella®, and Whisper®. P&G prowadzi działalność w około 70 krajach na całym świecie. Na stronie http://www.pg.com można znaleźć najnowsze wiadomości oraz pogłębione informacje na temat firmy Procter & Gamble oraz jej marek.

Kontakt prasowy:

Partner of Promotion
Agnieszka Supińska
Account Manager
Partner of Promotion
tel.: 22 858 74 58 wew. 18
e-mail:

Partner of Promotion
Iga Krysa
Account Executive
Partner of Promotion
tel.: 22 858 74 58 wew. 28
e-mail: