BIURO PRASOWE

Logitech, 05.12.2011

Kolory sukcesu - Logitech i psycholożka koloru Karen Haller doradzają, jak dobierać kolory


Wszyscy wiemy, że wyjątkowe okazje wymagają odpowiedniego stroju. Czasem jednak nawet najbardziej dopasowany do sytuacji fason okazuje się komunikacyjnym błędem. Dlaczego? Ponieważ bardzo często bagatelizujemy moc koloru.
Przy tworzeniu nowej linii akcesoriów Colour Collection, firma Logitech zdecydowała się na współpracę z psycholożką koloru Karen Haller, która pomoże zrozumieć ukryte znaczenie barw w naszym życiu oraz ich właściwe wykorzystanie. Karen poprowadzi nas przez sekretne tajniki dobierania kolorów, tak aby dobrać najlepszą garderobę
na konkretną okazję. Niezależnie od tego, czy chodzi o strój odpowiedni na rozmowę
o pracę (gdzie musisz pokazać swoją profesjonalną stronę), pierwszą randkę (tu z kolei musisz olśnić swoim wyglądem drugą osobę!) czy na spotkanie z rodzicami partnera.

Wybierając odpowiedni strój, często niedoceniamy roli jaką odgrywa kolor - zazwyczaj nie zdajemy sobie sprawy z tego, jak duży wpływ na sposób w jaki postrzegają nas inni może mieć właśnie barwa naszego ubioru. Od doboru właściwego koloru zależy nasze samopoczucie oraz to, w jaki sposób będziemy odbierani przez otoczenie.
- Dobierając odpowiedni zestaw barw, możemy fundamentalnie zmienić opinię otoczenia na nasz temat. Kolory mogą stymulować, pobudzać i zachwycać, ale również onieśmielać czy nawet przytłaczać i sprawić, że wydajemy się być niedostępni i zdystansowani - mówi Karen.

Zespół Logitech Colour Collection wziął sobie wskazówki Karen do serca i stworzył koło kolorów - przewodnik, który podpowie jakie kolory ubioru powinniśmy dobierać
na poszczególne okazje. Na przykład kolor czarny sprawi, że zostaniesz odebrana jako osoba wyrafinowana, szykowna i elegancka. Z drugiej jednak strony, możesz również sprawić wrażenie osoby niedostępnej, co prawdopodobnie nie jest efektem, jaki chcesz uzyskać pierwszego dnia na uniwersytecie. Podobnie jest z kolorem różowym, który podkreśla ciepło i opiekuńczość, ale równocześnie może sprawić, że wydasz się osobą spragnioną głębszych uczuć - to zdecydowanie niedobry kolor na pierwszą randkę! Najnowszy zestaw akcesoriów Logitech Colour Collection to jasne, żywe kolory, dzięki którym możemy łatwo tchnąć w cyfrowy świat odrobinę własnej osobowości, a także wykorzystywać moc barw we wszystkich aspektach naszego życia.

- Odpowiedni dobór kolorów nie ogranicza się wyłącznie do naszego stroju. Zwróć uwagę jaką różnicę w wyglądzie można osiągnąć za pośrednictwem kolorowych akcesoriów, takich jak torebka, szal czy buty. Dlatego nawet przedmioty codziennego użytku, myszka czy kamerka internetowa, mogą wnieść odrobinę koloru i jego mocy w nasze życie - mówi Karen.

Logitech Colour Collection to właśnie stylowe akcesoria w żywych, oryginalnych barwach i wzorach, wśród których każdy znajdzie coś dla siebie. Produkty dostępne są na stronie internetowej firmy www.logitech.com.

Materiały dostępne na życzenie:
- infografika,
- biografia i zdjęcie Karen Haller, ekspertki w dziedzinie stosowanej psychologii koloru,
- zdjęcia produktów Colour Collection.

Logitech Colour Collection
Więcej informacji na temat Colour Collection znajduje się na stronie internetowej producenta. Zapraszamy także na blog: blog.logitech.com .

***

Logitech - informacje
Logitech jest światowym liderem w dziedzinie produktów służących cyfrowej rozrywce.
Od urządzeń komputerowych, przez domową rozrywkę, po platformy komunikacyjne, Logitech oferuje sprzęt i oprogramowanie umożliwiające nawigację w świecie cyfrowej rozrywki - muzyki, wideo, gier, mediów społeczościowych czy komunikacji przez Internet. Tworzone przez Logitech rozwiązania pozwalają również w pełni korzystać z nawigacji cyfrowej, zarządzać bezpieczeństwem oraz sterować domowymi urządzeniami. Założona w 1981 roku firma Logitech International to szwajcarska spółka notowana na szwajcarskiej giełdzie SWX (LOGN) oraz w Stanach Zjednoczonych na Nasdaq Global Select Market (LOGI).

Kontakt dla mediów:
Krzysztof Machnicki, Logitech: +48(22)8448278
()

Tomasz Cichocki, Partner of Promotion: +48(22)8587458#51
()