BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 20.06.2011

Ruszyła kampania "NIE PRZEMYCAJ"


Wystartowała pierwsza w Unii Europejskiej społeczna kampania antyprzemytnicza. Za strategię komunikacji oraz koncept kreatywny realizowany w ramach projektu odpowiada agencja Tailor&Baker.
Działania realizowane w ramach kampanii skoncentrowane będą głównie we wschodnich województwach Polski położonych na granicy celnej z Rosją, Białorusią, Ukrainą, a także na granicy państwowej z Litwą.

Do mieszkańców województw wschodnich trafi 1,3 mln ulotek. W przygranicznych parafiach będą rozwieszone plakaty przypominające, że przemyt to grzech. W szkołach zostaną przeprowadzone akcje edukacyjne, które mają uświadamiać uczniów, czym jest przemyt. Regionalne rozgłośnie radiowe i stacje telewizyjne będą nadawać spoty reklamowe. W ośmiu miastach zamieszczone zostaną billboardy.

Kampania ma charakter informacyjny. Jej głównym założeniem jest utrwalenie w świadomości społecznej wiedzy o negatywnych skutkach przemytu, a także groźnych konsekwencjach wynikających z nabywania towarów pochodzących z przestępstw. Kampania skierowana jest zarówno do przemytników jak i do tych którzy kupują przemycane towary czy po prostu przymykają oczy na przemyt.

Koncepcję kampanii przygotowały agencję Tailor&Baker oraz Partner of Promotion na podstawie przetargu ogłoszonego przez Izbę Celną w Olsztynie.
Tailor&Baker wraz z Partner of Promotion tworzy platformę reklamowo-marketingową. Obie agencje ściśle ze sobą współpracują, oferując klientom pełen zakres usług z dziedziny marketingu zintegrowanego.