BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 16.05.2011

Partner of Promotion przeciw narkotykom


Krajowe Biuro ds. Przeciwdziałania Narkomanii już po raz trzeci zaprosiło Partner of Promotion do obsługi PR najnowszej kampanii antynarkotykowej. W tym roku agencja wraz z Biurem będą przekonywały młodzież, że życie bez narkotyków może być pasjonujące i ciekawe.
W ramach współpracy Partner of Promotion będzie prowadzić działania z zakresu public relations skierowane do młodych osób oraz relacje z mediami. Podczas kampanii planowane są również akcje specjalne w klubach i dyskotekach. - Strategia działań PR została opracowana tak, aby dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Poprzez odpowiednie wykorzystanie narzędzi komunikacyjnych chcemy przekonać młodzież, że aby żyć pełnią życia nie musi ona zażywać narkotyków - mówi Anna Hahn- Leśniewska, Client Service Director, Partner of Promotion.

Kampania Krajowego Biura ds. Przeciwdziałania Narkomanii jest odpowiedzią na wyniki badań, które pokazują, że maleje spożycie narkotyków wśród polskiej młodzieży. Projekt ma wzmacniać pozytywne postawy wśród nastolatków i kreować modę na nie branie narkotyków. - Poprzez kampanię chcemy uświadomić nastolatkom, że to właśnie nie zażywanie narkotyków jest normą. Projekt ponadto ma przekonać młodzież, że może ona realizować swoje niebanalne pasje bez środków psychoaktywnych - wyjaśnia Piotr Jabłoński, Dyrektor Krajowego Biura ds. Przeciwdziałania Narkomanii.

Partner of Promotion już od trzech lat wspiera pro bono kampanie antynarkotykowe Krajowego Biura ds. Przeciwdziałania Narkoamnii. Dotychczasowe wspólne projekty miały na celu ograniczenie liczby odurzonych kierowców i uświadomienie młodzieży, że jazda po zażyciu narkotyków jest równie niebezpieczna co pod wpływem alkoholu.
Oficjalny start kampanii planowany jest na koniec czerwca br.