BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 18.04.2011

Partner of Promotion z polską kulturą w Kijowie, Pekinie i Tokio


Agencja Partner of Promotion wygrała przetarg na przeprowadzenie kampanii promocyjnej programu kulturalnego polskiego Przewodnictwa w Radzie Unii Europejskiej w Kijowie, Pekinie i Tokio. Projekt realizowany będzie na zlecenie Instytutu Adama Mickiewicza.
Kampania obejmie szereg działań PR z zakresu relacji z mediami oraz social media wspierających wydarzenia kulturalne promujące kulturę polską na arenie międzynarodowej. Strategia komunikacji zakłada budowanie wizerunku Polski jako kraju pełnego potencjału i inspiracji.

Zagraniczny Program Kulturalny Polskiej Prezydencji przygotowywany jest przez Instytut Adama Mickiewicza. Realizowany będzie dziesięciu stolicach świata: w Brukseli, Paryżu, Londynie, Berlinie, Madrycie, Moskwie, Kijowie, Mińsku, Pekinie i Tokio. Projekt potrwa do końca 2011 roku.