BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 14.03.2011

OKNOPLAST pozostaje z Partner of Promotion


OKNOPLAST - czołowy producent okien PVC w Polsce i Europie zdecydował o przedłużeniu współpracy z agencją Partner of Promotion. Nowa umowa została zawarta na czas nieokreślony.
Partner of Promotion prowadzi działania komunikacyjne dla firmy OKNOPLAST od września 2008 roku. Współpraca obejmuje kompleksową obsługę z zakresu PR korporacyjnego i produktowego, w tym prowadzenie biura prasowego. W 2011 roku kluczowym celem realizowanych działań będzie promocja oferty OKNOPLAST, które obejmuje nie tylko okna PVC, ale także drzwi i rolety zewnętrzne.

Firma OKNOPLAST działa od 1994 roku. Od początku istnienia sprzedała ponad 2 500 000 okien, a globalna liczba jej klientów przekroczyła 860 tysięcy. O wysokiej jakości wytwarzanych produktów świadczą liczne nagrody przyznane firmie i jej wyrobom m.in.: Godło Promocyjne "Teraz Polska 2010", tytuł "Top Marka 2010", czy tytuł "Premium Brand 2010" dla najbardziej cenionej marki.