BIURO PRASOWE

Grupa OKNOPLAST, 28.01.2011

Okna zwierciadłem duszy


Przy podejmowaniu decyzji o zakupie okien każdy z nas zwraca uwagę na inne parametry stolarki. To, jakimi właściwościami kierujemy się ostatecznie przy ich wyborze, może wiele powiedzieć o naszej osobowości.
Każdy z nas jest inny. Niektórzy wiecznie bujają w obłokach, inni twardo stąpają po ziemi. Kierujemy się w życiu różnymi wartościami i postrzegamy świat w odmienny sposób. Sprawdź, jakie okna pasują do określonych cech charakteru.

Esteta
Esteta to osoba o wyrafinowanym smaku, która lubi otaczać się pięknymi przedmiotami. Bardzo dużą wagę przykłada do wyglądu zarówno swojego, jak i otoczenia, w którym przebywa. Potrafi spędzić długie godziny, urządzając wnętrze. Nie cofnie się przed niczym, aby upolować elegancką lampę, która podkreśli unikalny charakter pokoju. Esteta jest wrażliwy na piękno i harmonię. Osobom, o tak rozwiniętym poczuciu piękna proponujemy okna, które będą się wyróżniać eleganckim kształtem, np. półokrągłą linią profilu. Powinny być one wykonane z wysokiej jakości materiałów, aby pasowały do wnętrza urządzonego ze smakiem. Wszystkie jego detale muszą być wykończone z największą starannością. Estetę zadowoli jedynie okno piękne i dopracowane w każdym calu - mówi Monika Sosnowska-Rainer, Menadżer ds. PR z OKNOPLAST. W ofercie firmy OKNOPLAST dostępne jest okno Platinium, które zostało zaprojektowane przez włoskiego stylistę Giuseppe Bencivenga. Tym, co wyróżnia je spośród innych - jest opływowa, zaokrąglona rama. Platinium jest wyposażone w elegancką klamkę, a dodatkowo można w nim zamontować niewidoczne zawiasy Invisso.

Strażnik Domowego Ogniska
Strażnik Domowego Ogniska ceni wartości rodzinne, a swoich bliskich jest gotów bronić jak lew. Najcenniejsi są dla niego krewni i ich bezpieczeństwo. Strażnicy włożą wiele wysiłku w to, aby ich dom stał się przyjaznym i bezpiecznym gniazdkiem dla rodziny. Ich życiowe motto to: "Zbudować dom, założyć rodzinę i chronić ją za wszelką cenę." Oczekiwania strażników spełnią okna o podwyższonej odporności na włamanie, w których zastosowano nowoczesne rozwiązania techniczne zwiększające ich bezpieczeństwo. Okna tego typu powinny być wyposażone w specjalne klamki, okucia i szyby. Muszą one również zostać zamontowane w odpowiedni sposób przez wyszkoloną ekipę, która wyda stosowny certyfikat - mówi Monika Sosnowska - Rainer z OKNOPLAST.

Strażnikom domowego ogniska OKNOPLAST proponuje okno Protect Plus wyposażone w klamkę z kluczem. Taka klamka, oprócz ochrony domu przed włamaniem, znacznie utrudnia też otworzenie okna przez dziecko. W Protect Plus zastosowano podwójnie wzmocnioną szybę, połączoną z czterema warstwami folii antywłamaniowej PVB, co sprawia, że nawet jeśli szkło pęka, to jego kawałki nie rozsypują się. Dzięki temu okno nie tylko stanowi skuteczną barierę dla włamywaczy, ale chroni także naszych bliskich przed skaleczeniem.

Poszukiwacz Przygód
Poszukiwacze przygód uwielbiają podróże, ale nie zadowolą się kurortami pełnymi turystów. Chętniej wybiorą się na wyprawę w Himalaje, niż na deptak w Sopocie. Niczym Indiana Joens ciągle szukają nowych wyzwań i bohatersko stawiają im czoła. Nudzą ich utarte schematy i rozwiązania, za to fascynują nowości. Osoby te przywiązują również wagę do funkcjonalności przedmiotów - wszak w podróży trzeba być gotowym na wszystko. Na potrzeby poszukiwaczy przygód odpowiedzą okna nietypowe, wyróżniające się indywidualnym stylem. Najlepiej, gdy będą one również funkcjonalne - na przykład energooszczędne. Poszukiwaczom przygód nie wystarczą bowiem zwykłe okna - mówi Monika Sosnowska-Rainer z OKNOPLAST. Okno Platinium Evolution² z oferty OKNOPLAST łączy elegancką stylistykę z energooszczędnymi rozwiązaniami. Charakteryzuje się ono półokrągłą linią profilu i wysoką izolacyjnością termiczną.

Przedsiębiorca
Przedsiębiorca to typ, który potrafi poddać chłodnej analizie każdy pomysł. Jest nastawionym biznesowo optymistą, ale zanim podejmie decyzję - zrobi dokładny rachunek zysków i strat. Fascynują go oryginalne rozwiązania, szczególnie wtedy, gdy to on jest ich autorem. Ceni prawa rządzące światem nauki. Przedsiębiorcom polecam okna energooszczędne. Takie osoby na pewno ucieszą się, gdy zobaczą niższe rachunki za ogrzewanie i z radością wyliczą roczne oszczędności. Okna energooszczędne są dostępne w ofercie większości producentów. Przy ich wyborze warto jednak pamiętać, że najlepsze parametry pozwalają uzyskać profile 6-komorowe - mówi Monika Sosnowska -Rainer, Menadżer ds. PR z OKNOPLAST .Do wykonania okna Thermic 90 krakowski producent wykorzystał 6-komorowy profil o szerokości 90 mm. W ramie zastosowano ramkę termiczną, co umożliwia ogrzanie domu przy mniejszej ilości energii. Thermic 90 dzięki specjalnej konstrukcji pozwala znacznie zmniejszyć straty ciepła w domu.


Realista
Realiści nie żywią złudzeń, żyją "tu i teraz", są praktyczni, jak żaden inny typ osobowości. Obce są im skrajne uczucia: czarna rozpacz i chwile euforii. Do wszystkiego dochodzą małymi, ale konsekwentnymi krokami. Nie znoszą niespodzianek i przewidują możliwe trudności, dzięki czemu są przygotowani na każdą sytuację. Cenią sprawdzone drogi i proste formy. Zakupy realisty charakteryzują się trwałością i niezawodnością - jeśli już coś kupuje - to na lata. Podobają się im rzeczy znane, do nowości podchodzą nieufnie. Realiści będą najbardziej zadowoleni z okien o klasycznych kształtach i wysokich parametrach technicznych. Muszą one przetrwać lata w niezmienionej formie. Realiści będą się dobrze czuli w otoczeniu znanych kształtów, dlatego polecam im okna o klasycznej linii - mówi Pani Monika z OKNOPLAST. Okno Koncept, dostępne w ofercie OKNOPLAST, to połączenie klasycznego kształtu profilu i wysokich parametrów technicznych. Zostało ono wykonane z materiałów zapewniających długotrwałą funkcjonalność. Koncept jest standardowo wyposażone w okucia z zaczepem antywyważeniowym i blokadą uchyłu. Pozwala to na dowolną regulację położenia skrzydła i zapobiega jego zatrzaśnięciu się podczas przeciągu.

***

Informacje dodatkowe:

Firma OKNOPLAST rozpoczęła działalność w 1994 roku. W ciągu kilkunastu lat istnienia przedsiębiorstwo wypracowało solidną markę i pozycję czołowego producenta stolarki otworowej zarówno w Polsce, jak i w Europie. Wysoka jakość produktów - z której znana jest firma - została osiągnięta również dzięki doświadczeniu oraz gruntownej znajomości branży założycieli spółki.

Siedziba OKNOPLASTU zlokalizowana jest w Ochmanowie pod Krakowem. Tam też znajduje się biuro spółki oraz centrum logistyczne wraz z kompleksem produkcyjnym o powierzchni 17 tys. m2. Od samego początku firma sprzedała ponad 2 200 000 okien, a globalna liczba Klientów przez 16 lat działalności przekroczyła 800 tysięcy.

Produkowane przez OKNOPLAST okna i drzwi spełniają najwyższe standardy jakości
i ekologii. Firma posiada Certyfikat Q-Zert wydany przez rygorystyczny Instytut Ift Rosenheim, którypoświadcza zgodność produkcji z wymogami europejskiej normy EN 14351-1:2006. Uprawnia to OKNOPLAST do oznakowania swoich wyrobów symbolem CE.

O wysokiej jakości wytwarzanych produktów świadczą również liczne nagrody przyznane firmie i jej produktom m.in.: Godło Promocyjne "Teraz Polska 2010" dla okna Platinium i Platinium Evolution², tytuł "Top Marka 2010", "Złoty Laur Klienta 2010" w kategorii "Funkcjonalność i bezpieczeństwo", certyfikat "Lider Rynku 2010", certyfikat "Euro Leader 2010", "Wizytówka Polskiego Produktu 2010", czy tytuł "Premium Brand 2010" dla najbardziej cenionej marki. OKNOPLAST pojawił się również w prestiżowym rankingu magazynu Forbes - "Diamenty Forbesa" i został wyróżniony za dynamiczny rozwój spółki.

OKNOPLAST przykłada szczególną wagę do niesienia pomocy osobom najbardziej potrzebującym. Firma angażuje się w akcje mające na celu wspieranie najmłodszych. Wśród organizacji, którym OKNOPLAST pomaga jest Stowarzyszenie "U Siemachy". Firma wspiera je finansowo, pomagając dzieciom znajdującym się w trudnej sytuacji materialnej i życiowej. Finansuje między innymi wakacje dla najmłodszych z Ośrodków Stowarzyszenia oraz przekazuje środki na remonty potrzebnych pomieszczeń.


Kontakt dla mediów:

OKNOPLAST Sp. z o.o.
Monika Sosnowska-Rainer
tel. 12 279 72 69
e-mail:

Agencja Partner of Promotion
Joanna Józefiak
tel. 22 858 74 58 wew. 60
e-mail: