BIURO PRASOWE

Oshee, 25.08.2010

Laur Konsumenta i Odkrycie Roku 2010 dla Oshee


Nagrody Laur Konsumenta 2010 i Laur Konsumenta - Odkrycie Roku 2010 powędrowały do firmy OSHEE Polska, wiodącego na polskim rynku producenta napojów izotonicznych. Laur Konsumenta to największy konsumencki konkurs w Polsce organizowany przez dodatek do Rzeczpospolitej - Rzecz o Biznesie.
Pierwszego lutego ankieterzy konkursu Laur Konsumenta rozpoczęli sondaże, których celem było wyłonienie najpopularniejszych na polskim rynku produktów i usług. Ankietowane osoby odpowiadały na pytanie, które produkty, marki i usługi ich zdaniem są najlepsze i najbardziej godne polecenia innym kupującym. W 2010 roku w kategorii Napoje Izotoniczne konsumenci przyznali najwyższą nagrodę marce Oshee.
Również w tym roku konsumenci docenili Oshee Detox, przyznając mu Laur Konsumenta - Odkrycie Roku 2010. Oshee Detox to napój, który dzięki swojej unikalnej formule i specjalnie dobranym składnikom (EGCG, aloes, cynk) pomaga utrzymać organizm w dobrej formie przez długi czas. EGCG, to związek naturalnie występujący m.in. w zielonej herbacie, który wspomaga usuwanie z organizmu szkodliwych wolnych rodników. Aloes zawiera szereg związków biologicznie czynnych o właściwościach przeciwzapalnych, natomiast cynki i witamina C są niezbędne do utrzymania równowagi systemu immunologicznego.

Złote godło Laur Konsumenta i Laur Konsumenta - Odkrycie 2010 to dla nas wielkie wyróżnienia - mówi Dominik Doliński/Dariusz Gałęzewski, Członek Zarządu OSHEE Polska - zawsze bardzo zależy nam na satysfakcji naszych Klientów, a nagrody te potwierdzają, że produkty Oshee spełniają ich oczekiwania. Cieszymy się, że Konsumenci docenili produkty marki Oshee, to świetna motywacja do dalszego rozwoju i realizacji naszych planów na najbliższe lata.

***

Biuro prasowe OSHEE:
Agnieszka Supińska

Tel: 22 858 74 58

O OSHEE:
OSHEE jest międzynarodowym liderem innowacji w kategorii produktów funkcjonalnych. Firma jako pierwsza na świecie wprowadziła do sprzedaży naturalne napoje izotoniczne. W portfolio OSHEE znajdują się min. napoje izotoniczne, napoje funkcjonalne oraz seria produktów witaminowych takich jak batony musli i proteinowe, musy funkcjonalne i produkty w 100% naturalne. Produkty OSHEE podbijają świat – marka jest obecna już w 45 krajach na 6 kontynentach. Na rynku polskim oraz na kilku rynkach europejskich marka już od kilku lat jest liderem w kategorii napojów izotonicznych i witaminowych.

OSHEE to marka stworzona z pasji do wygrywania. Jeśli podążasz za swoim celem, walczysz do końca i swoje porażki traktujesz jako część Twojego sukcesu - OSHEE jest właśnie dla Ciebie.

Od momentu powstania OSHEE inspiruje i motywuje do działania konsumentów na całym świecie, koncentrując się na promowaniu aktywności fizycznej oraz zachęcaniu do aktywnego stylu życia.

OSHEE motywuje. OSHEE inspiruje. OSHEE daje energię do walki z codziennymi wyzwaniami. OSHEE to działanie. OSHEE to rozwój i ciągłe doskonalenie. OSHEE to okrzyk zwycięstwa na mecie! OSHEE to radość po ciężkiej walce. LIVE, FIGHT, WIN!