BIURO PRASOWE

Bacardi, 11.06.2010

Bacardi V.I.Pea - oficjalny drink trasy koncertowej The Black Eyed Peas


Bacardi, oficjalny sponsor trasy koncertowej najwybitniejszych przedstawicieli bubblegum popu, grupy Black Eyed Peas prezentuje: Bacardi V.I.Pea - oficjalny drink światowej trasy koncertowej "The E.N.D World Tour 2010".
Tajemnica V.I.Pea to składniki dobrane w odpowiednich proporcjach i wymieszane w shakerze, a następnie podane w highball glass czyli specjalnej szklance do long drinków. Prawdziwi fani będą z pewnością chcieli wypić go tak jak Fergie:
z ziarenkiem specjalnej odmiany czarnego groszku na dnie.

Nin dziwnego, że to ulubiony drink Czarnookich Groszków. Fergie i jej przyjaciele z zespołu są przecież nie tylko mistrzami miksowania razem dźwięków electro, deep house, dancehall czy danc-punk, ale też świetnie dobierają i mieszają najlepsze smaki

Bacardi V.I.Pea:
2 miarki Bacardi Superior
1 miarka świeżo wyciśniętego soku z limonki
2 łyżeczki czarnego cukru trzcinowego
Wszystkie składniki wrzucamy do shakera i mieszamy, aż cały cukier się rozpuści.
Wysoką szklanką napełniamy kostkami lodu, dolewamy zawartość shakera i całość dopełniamy schłodzoną colą.
Do ozdoby koktajlu można użyć kilku suszonych ziarenek groszku "black - eyed pea", od którego pochodzi nazwa zespołu.

Teraz każdy może zorganizować własne after-party przy muzyce Black Eyed Peas z gwiazdorskimi drinkami V.I.Pea.

Więcej informacji na temat wsparcia BACARDI Rum w czasie trasy koncertowej "The E.N.D. World Tour 2010" zespołu The Black Eyed Peas znajduje się na stronach www.bacardi.com oraz www.facebook.com/bacardi.

BLACK EYED PEAS
Zespół Black Eyed Peas to jedna z największych amerykańskich gwiazd ostatnich lat. Ostatnia płyta zespołu "The E.N.D" to postdyskotekowy dance pop stworzony przy współpracy takich specjalistów od współczesnych brzmień jak David Guetta, Keith Harris czy MSTRKRFTThe E.N.D. to piąty studyjny album The Black Eyed Peas, pierwszy album po wydanym w maju 2005 roku krążku Monkey Business, który uzyskał status platynowej płyty w Stanach Zjednoczonych i sprzedał się w 9 milionach egzemplarzy na całym świecie. Album Monkey Business zdobył dla grupy dwie nagrody Grammy za utwory "Don't Phunk with My Heart" oraz "My Humps". Pierwszą nagrodę Grammy grupa wygrała sześć lat temu za kawałek "Let's Get It Started", pochodzący z przełomowego w 2003 roku albumu Elephunk, który był debiutem wokalistki Fergie i zapewnił członkom zespołu międzynarodową sławę ze sprzedażą płyt 25 razy przekraczającą status platynowej płyty w ponad 12 krajach na całym świecie. W 2006 roku Fergie wydała debiutancką solową płytę The Dutchess, która sprzedała się w 6 milionach egzemplarzy. W 2007 roku nominowany do nagrody Grammy w kategorii Producent Roku will.i.am wydał solowy album zatytułowany Songs About Girls. Grupa The Black Eyed Peas zdobyła prestiżową nagrodę Grammy aż sześć razy. Jak dotąd piąty studyjny album zespołu The E.N.D., sprzedał się w prawie 2 milionach egzemplarzy w Stanach Zjednoczonych i ponad 5,5 miliona egzemplarzy na całym świecie. Po single w wersji cyfrowej sięgnęło 12,5 milionów fanów. Czarnookie groszki mają na swoim koncie 350 koncertów w 29 krajach z ponad 2,5 mln sprzedanych biletów.


***

Bacardi(r)

Bacardi to najbardziej znana marka z portfolio Grupy Bacardi-Martini. Nazwa jest zastrzeżona dla najprzedniejszych destylatów z trzciny cukrowej - rumów. Marka jest obecnie liderem na rynku rumów, od dłuższego czasu jest też jednym z najlepiej sprzedających się produktów alkoholowych na świecie. Sprzedawany w ponad 180 krajach rum Bacardi cechują wysoka jakość, tradycja, oryginalność i wyśmienity smak. Markę stworzył Don Facundo Bacardi, w 1862 roku. Gładki, lekki, biały rum stał się prawdziwym hitem. Jest podstawą najpopularniejszych na świeciei ulubionych drinków konsumentów - Bacardi z Colą Original Cuba Libre (Bacardi, cola i limonka) oraz Bacardi Mojito The Original i Bacardi Daiquiri.

Kontakt dla mediów:

Marta Kopcik
Account Director

tel. 22 858 74 58 wew. 42

Agata Kowalczyk
Account Executive

tel. 22 858 74 58 wew. 68