BIURO PRASOWE

Samsung Electronics Polska, 29.06.2010

Samsung prezentuje swoje nowe Biuro Prasowe!


Nowoczesne, kompleksowe, wygodne i intuicyjne - to kwintesencja nowego Biura Prasowego Samsung, które już od 29 czerwca dostępne jest pod adresem www.media.samsung.pl
Internetowe Biuro Prasowe powstało z myślą o jeszcze sprawniejszej i wygodniejszej komunikacji mediów z firmą Samsung Electronics Polska. Wyróżnia je przejrzystość, przyjazny, graficzny interfejs oraz jasny podział tematyczny dostępnych w biurze materiałów prasowych. Wszystko to sprawia, że media w bardzo prosty i intuicyjny sposób będą mogły pobrać m.in. informacje prasowe, pliki multimedialne, w tym filmiki i spoty reklamowe Samsunga, zdjęcia produktów. Docelowo będzie można również obejrzeć foto relacje z wydarzeń specjalnych organizowanych przez firmę Samsung.

Dziennikarz zarejestrowany w Biurze Prasowym będzie otrzymywał bezpośrednio z Samsunga informacje prasowe w ramach wcześniej zdefiniowanego (podczas rejestracji) zakresu tematycznego. Dzięki temu ryzyko przesyłania niechcianych treści ograniczone jest do minimum. Niezależnie od wysyłanych materiałów prasowych, wszystkie informacje można również znaleźć w zakładce "Komunikaty" - na stronie głównej biura. Dotyczą one zarówno tematów korporacyjnych, jak i produktów Samsunga dostępnych na polskim rynku. Firma zaproponowała tutaj nieskomplikowany podział na kilka kategorii: informacje korporacyjne, AGD, RTV, IT, Telecom.

Dostęp do zdjęć produktów Samsunga to kolejny, ważny atrybut internetowego Biura Prasowego. Ta największa, oficjalna i bezpłatna baza fotografii do pobrania jest stale rozbudowywana. Wszystkie materiały graficzne są zgromadzone w zakładce "Materiały dla mediów". Dostęp do grafik z każdego miejsca, o każdej porze daje mediom możliwość natychmiastowej publikacji materiału.

Kolejnym elementem usprawniającym komunikację z mediami jest "Kalendarium wydarzeń", pełniące funkcję grafika ułatwiającego planowanie i pracę jego użytkownikom. - Intensywny rozwój Samsung, wzrost znaczenia firmy w ramach wszystkich grup produktowych to efekt m.in. wielu akcji promocyjno - marketingowych prowadzonych często w tym samym czasie. Kalendarium uporządkuje te wszystkie wydarzenia oraz pozwoli mediom wybrać interesujące ich tematy. Mamy nadzieję, że dziennikarze uznają tą pozycję za przydatną i wygodną - mówi Blanka Fijołek, Kierownik Komunikacji Korporacyjnej Samsung Electronics Polska. Zarejestrowani dziennikarze dodatkowo będą informowani e-mailem i sms-em (jeśli podczas rejestracji do biura wyrażą na to zgodę) o zbliżających się wydarzeniach np. o konferencjach).

W przypadku dodatkowych pytań - media zawsze mogą zajrzeć do zakładki "Kontakt", gdzie znajdą wszystkie dane kontaktowe: adresowe, mailowe i telefoniczne rzecznika prasowego Samsung. - Już dziś zachęcam wszystkich dziennikarzy do rejestracji w Internetowym Biurze Prasowym. To możliwość kompleksowej, nowoczesnej komunikacji oraz natychmiastowa wiedza o wszystkim, co ważne w Samsung Electronics Polska. - podsumowuje Blanka Fijołek.

***

Informacje o firmie Samsung Electronics
Samsung Electronics jest światowym liderem w produkcji półprzewodników, sprzętu telekomunikacyjnego, cyfrowych nośników informacji oraz rozwiązań integrujących technologie cyfrowe. W roku 2008 sprzedaż spółki holdingowej osiągnęła wartość 96 miliardów USD. Firma zatrudnia około 164 000 pracowników w 179 oddziałach w 61 krajach i składa się z dwóch głównych działów: Digital Media&Communications i Device Solutions. Firma Samsung Electronics, uznawana za jedną z najszybciej rozwijających się marek globalnych, jest czołowym producentem telewizorów cyfrowych, układów pamięci, telefonów komórkowych oraz ciekłokrystalicznych ekranów TFT. Więcej informacji ona stronie www.samsung.pl.


Kontakt dla dziennikarzy:

Samsung Electronics Polska
Anna Koziarek:
Tel.: (22) 607 46 56
e-mail:

Agencja PR Partner of Promotion
Agata Kowalczyk: Account Executive
Tel.: (22) 858 74 58 wew. 68, 794 763 067
e-mail: