BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 24.02.2010

Cztery Impact Awards w rękach Partner of Promotion


Agencja Partner of Promotion zdobyła aż cztery nagrody w międzynarodowym konkursie Impact Awards 2009. Trzy z nich to nagrody główne uzyskane w kategoriach: "Best Overall Organizational Communications Program", "Best Marketing-Communications Program" oraz "Best Community Relations Program". Czwarty Impact Awards to wyróżnianie zdobyte w kategorii "Best Corporate Communications/PR Program".
W kategoriach "Best Overall Organizational Communications Program" i "Best Marketing-Communications Program" zwyciężyła kampania realizowana dla Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Jej celem była edukacja polskich przedsiębiorców na temat możliwości pozyskania funduszy unijnych na realizację innowacyjnych przedsięwzięć w internecie. Kampania objęła szereg działań PR, w tym m.in. organizację ogólnopolskiego forum e-biznesu. Jury konkursu doceniło projekt przede wszystkim za "kreatywność zastosowanych narzędzi i niestandardowe podejście do realizowanych działań".

Główną nagrodę w kategorii "Best Community Relations Program" oraz wyróżnienie dla "Best Corporate Communications/PR Program" zdobyła kampania - "Brałeś? Nie jedź! Po narkotykach rozum wysiada!". Jej celem było uświadomienie młodym kierowcom, że prowadzenie pojazdów pod wpływem narkotyków jest równie niebezpieczne i zagrożone takimi samymi konsekwencjami, jak po spożyciu alkoholu. W ramach projektu prowadzono intensywne relacje z mediami oraz działania reklamowe. Jury konkursu doceniło kampanię przede wszystkim za "imponujące rezultaty", które udało się uzyskać jej organizatorom. Projekt został zrealizowany razem z agencją reklamową Martis dla Krajowego Biura ds. Przeciwdziałania Narkomanii.

Impact Awards to międzynarodowy konkurs, którego celem jest uhonorowanie najlepszych programów, działań oraz specjalistów w obszarze public relations i komunikacji. Dzięki niemu nagrodzone kampanie prezentowane są profesjonalistom z branży PR na całym świecie. Organizatorem Impact Awards jest League of American Communications Professional (LACP). Więcej informacji o konkursie znajduje się na stronie www.lacp.com.