BIURO PRASOWE

Volkswagen Bank, 15.12.2009

Edyta Barmentloo pokieruje marketingiem Volkswagen Bank Polska


Z dniem 1 grudnia 2009 r. Edyta Barmentloo objęła stanowisko Dyrektora Departamentu Marketingu w Volkswagen Bank Polska. Będzie odpowiadać za kształtowanie i rozwój strategii marketingowej Banku włączając do tego PR oraz badania rynku.
Do głównych zadań Edyty Barmentloo będzie należało zbudowanie holistycznej organizacji marketingowej, która przyczyni się do wzmocnienia pozycji Volkswagen Bank Polska w obszarze bankowości detalicznej (Volkswagen Bank direct), jak również w obszarze finansowania pojazdów i oferty dla przedsiębiorstw. Nowa dyrektor marketingu banku będzie odpowiadać za opracowanie i wdrożenie optymalnego modelu komunikacji marketingowej w połączeniu z modelami akwizycyjnymi. W centrum jej uwagi pojawi się również budowanie przewagi konkurencyjnej oraz wizerunku marki Volkswagen Bank na polskim rynku.

Edyta Barmentloo przez ostatnie dwa lata zajmowała stanowisko dyrektora departamentu marketingu i PR w banku HSBC Polska odpowiadając za strategie działań marketingowych w segmencie B2C i B2B, przede wszystkim związanych z wejściem banku na polski rynek. Wcześniej, przez 11 lat była związana z Nestlé Polska, gdzie zajmowała się marketingiem takich marek, jak Winiary, Nescafe czy Nestle.

***

Informacje o Volkswagen Bank Polska S.A.:

Volkswagen Bank Polska został utworzony na początku 1998 roku. Działalność operacyjną rozpoczął 30 lipca 1998 roku, po otrzymaniu licencji bankowej od Narodowego Banku Polskiego. Kapitał zakładowy banku wynosi 54, 5 mln PLN. Volkswagen Bank Polska wchodzi w skład Volkswagen Financial Services AG oraz Kulczyk Pon Investment B.V. Volkswagen Bank Polska posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie finansowania pojazdów na rynku europejskim i specjalizuje się w obsłudze Klientów kupujących samochody na kredyt. Klientami banku, są osoby kupujące na kredyt samochody marek Volkswagen, Audi, SEAT lub Škoda. Więcej informacji: www.vwbank.pl.

Informacje o Volkswagen Bank direct:

Volkswagen Bank direct oferuje usługi bankowości bezpośredniej na polskim rynku od kwietnia 2001 roku. Oferta banku dla Klientów indywidualnych i przedsiębiorców obejmuje m.in. rachunki oszczędnościowe i oszczędnościowo-rozliczeniowe, lokaty terminowe, karty płatnicze, kredyty gotówkowe, fundusze inwestycyjne i ubezpieczenia indywidualne. Kompleksowa obsługa Klientów odbywa się przez Internet i telefon. Dzięki zastosowaniu najnowocześniejszych technologii bank gwarantuje Klientom profesjonalną obsługę oraz najwyższy standard bezpieczeństwa wszelkich transakcji. Bank nie ponosi kosztów związanych z zakładaniem i utrzymaniem sieci oddziałów i dzięki temu może zaoferować Klientom wyjątkowo atrakcyjne warunki prowadzenia rachunków.

Od początku działalności Bank przywiązuje dużą wagę do przejrzystej prezentacji oferty i warunków finansowych dla Klientów.

Kontakt dla mediów:

Partner of Promotion
Daniel Woubishet, tel. 22 858 74 58
e-mail:

Volkswagen Bank direct
Ewa Boguszewska, tel. (22) 538 78 71
e-mail: