BIURO PRASOWE

Volkswagen Bank, 24.09.2009

Wolni Zawodowcy w akcji


Pół roku po zakończeniu pierwszej odsłony kampanii wizerunkowej "Dla wolnych zawodowców", Volkswagen Bank direct podsumowuje jej wyniki. Niestandardowa, jak na instytucje finansowe, komunikacja wzmocniła wizerunek nowoczesnego banku dla klientów detalicznych i małych przedsiębiorstw.
Volkswagen Bank direct zaadresował kampanię reklamową do grupy ludzi niezależnych, odważnych, realizujących swoje cele zawodowe i życiowe pasje oraz do wszystkich osób aspirujących do takiej postawy. Bank, świadcząc usługi finansowe przez internet i telefon, oferując swobodny dostęp do rachunku, z dowolnego miejsca, o dowolnym czasie, wychodzi im naprzeciw.

Efekty kampanii

Wiosenną kampanię telewizyjną banku zobaczyło ponad 90 proc. grupy docelowej, a ponad 2/3 z nich wielokrotnie. Wsparciem w dotarciu do wolnych zawodowców służył internet, gdzie z reklamą zetknęło się 8 milionów unikalnych użytkowników, którzy - poza poznaniem historii telewizyjnych bohaterów - odwiedzili również specjalnie stworzoną stronę internetową www.DlaWolnychZawodowcow.pl. Ponad 1200 internautów wzięło aktywny udział w internetowych dyskusjach o kampanii i społecznym zjawisku wolnych zawodowców. Reklamę banku można było zobaczyć również w najpopularniejszych tygodnikach opinii oraz magazynach i miesięcznikach.

- Kampania "Dla Wolnych Zawodowców" zdecydowanie odbiegała od kampanii innych instytucji finansowych, pełnych procentów, gwiazdek i fontann pieniędzy. Właśnie w tej odmienności i nowatorskim podejściu upatrujemy jej skuteczności. Zachęceni sukcesem pierwszej odsłony, na najbliższe tygodnie planujemy kolejną, by przypomnieć o atrakcyjnej ofercie Volkswagen Bank direct - zapowiada Jarosław Augustowski, Dyrektor Volkswagen Bank direct.

Więcej klientów, więcej depozytów

W efekcie rozpoczętej w lutym kampanii bank odnotował ponad 4-krotny wzrost dynamiki sprzedaży, któremu towarzyszył rozwój bazy depozytowej. Obecnie klienci Volkswagen Bank direct ulokowali w banku już ponad 1 miliard złotych. Na tę dynamikę wpływ ma również bardzo atrakcyjna oferta depozytowa banku, który tradycyjnie już proponuje klientom jedne z najwyżej oprocentowanych lokat na polskim rynku oraz niezmiennie darmowe konta internetowe

***

Informacje o Volkswagen Bank Polska S.A.:

Volkswagen Bank Polska został utworzony na początku 1998 roku. Działalność operacyjną rozpoczął 30 lipca 1998 roku, po otrzymaniu licencji bankowej od Narodowego Banku Polskiego. Kapitał zakładowy banku wynosi 54, 5 mln PLN. Volkswagen Bank Polska wchodzi w skład Volkswagen Financial Services AG oraz Kulczyk Pon Investment B.V. Volkswagen Bank Polska posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie finansowania pojazdów na rynku europejskim i specjalizuje się w obsłudze Klientów kupujących samochody na kredyt. Klientami banku, są osoby kupujące na kredyt samochody marek Volkswagen, Audi, SEAT lub Škoda. Więcej informacji: www.vwbank.pl.

Informacje o Volkswagen Bank direct:

Volkswagen Bank direct oferuje usługi bankowości bezpośredniej na polskim rynku od kwietnia 2001 roku. Oferta banku dla Klientów indywidualnych i przedsiębiorców obejmuje m.in. rachunki oszczędnościowe i oszczędnościowo-rozliczeniowe, lokaty terminowe, karty płatnicze, kredyty gotówkowe, fundusze inwestycyjne i ubezpieczenia indywidualne. Kompleksowa obsługa Klientów odbywa się przez Internet i telefon. Dzięki zastosowaniu najnowocześniejszych technologii bank gwarantuje Klientom profesjonalną obsługę oraz najwyższy standard bezpieczeństwa wszelkich transakcji. Bank nie ponosi kosztów związanych z zakładaniem i utrzymaniem sieci oddziałów i dzięki temu może zaoferować Klientom wyjątkowo atrakcyjne warunki prowadzenia rachunków.

Od początku działalności Bank przywiązuje dużą wagę do przejrzystej prezentacji oferty i warunków finansowych dla Klientów.

Kontakt dla mediów:

Partner of Promotion
Daniel Woubishet, tel. 22 858 74 58
e-mail:

Volkswagen Bank direct
Ewa Boguszewska, tel. (22) 538 78 71
e-mail: