BIURO PRASOWE

PARP, 20.08.2009

Darmowa kampania PR na przynętę dla biznesu


Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości kusi biznesmenów wizją darmowej kampanii promocyjnej ich e-biznesowego projektu. Wystarczy, że przedsiębiorca zdobył unijną dotację za pośrednictwem PARP. Teraz musi już tylko wygrać w nowym konkursie.
O bezpłatną kampanię PR mogą walczyć przedsiębiorcy, którzy skorzystali z dobrodziejstw działań 8.1. i 8.2 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Oba konkursy PARP ruszyły 5 sierpnia br. W Konkursie na innowacyjną e-usługę mogą wziąć udział firmy świadczące usługi w Internecie, które otrzymały już dotację z UE. Z kolei Konkurs PARP na innowacyjną technologię B2B skierowany jest do firm, które do budowania swoich relacji biznesowych wykorzystują w dużej mierze Internet. Zwycięskie firmy otrzymają darmową kampanię PR swojego produktu, zrealizowaną przez niezależną agencję PR na zlecenie PARP.

- Damy szansę tym firmom, które zgłoszą do konkursu najlepszy, najbardziej innowacyjny i oryginalny pomysł - mówi Monika Karwat-Bury, rzecznik prasowy PARP.

Aby wziąć udział w jednym z konkursów, trzeba udowodnić swoją oryginalność w zgłoszeniu konkursowym wysyłanym do PARP. Konkursowa e-usługa musi wyprzedzać konkurencję pod względem innowacyjności. Z kolei walczący o darmową promocję przedsiębiorcy B2B muszą przekonać kapitułę konkursu, składającą się z przedstawicieli MSWiA, PARP i niezależnych ekspertów, że ich technologia jest pionierska pod względem technologicznym i organizacyjnym.

Niezbędne informacje o warunkach udziału w konkursach wraz z regulaminami znajdują się na stronie www.web.gov.pl w zakładce "Konkursy". Zgłoszenia można nadsyłać do 28 września 2009 r. do godz. 15.00. Ogłoszenie zwycięzców nastąpi 20 października br. podczas Ogólnopolskiego forum e-biznesu. W celu zapoznania się ze szczegółami zapraszamy na stronę www.web.gov.pl.

Konkursy objął patronatem Wiceprezes Rady Ministrów, Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji - Grzegorz Schetyna.



Partnerami mediowymi konkursów są: Radio PIN, Puls Biznesu, CHIP, CRN, EPR.PL.

***

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) jest agencją rządową podlegającą Ministrowi właściwemu ds. gospodarki. Zadaniem Agencji jest zarządzanie funduszami pochodzącymi z budżetu państwa i Unii Europejskiej, przeznaczonymi na wspieranie przedsiębiorczości i rozwój zasobów ludzkich, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb małych i średnich przedsiębiorstw.

Fundusze unijne, którymi PARP dysponuje w okresie 2007-2013, są przeznaczone na unowocześnianie technologii stosowanych w przedsiębiorstwach, wspieranie tworzenia związków kooperacyjnych i klastrów małych i średnich firm, inicjowanie działalności innowacyjnej, stymulowanie działalności badawczo-rozwojowej i rozwój przedsiębiorstw. PARP pomagając tworzyć przyjazne środowisko dla funkcjonowania biznesu, współpracuje z instytucjami otoczenia biznesu, organizacjami przedsiębiorców, urzędami i jednostkami samorządu terytorialnego.


Więcej informacji udziela:

Monika Karwat-Bury
Rzecznik prasowy
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
tel. 022/ 432 71 44
e-mail:


Źródłem informacji jest: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości