BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 14.07.2009

Partner of Promotion na czele rankingu "Home&Market"


Redakcja miesięcznika "Home&Market" opublikowała pod koniec czerwca 2009 r. kolejną już edycję Klienckiego Rankingu Agencji Public Relations. Partner of Promotion została sklasyfikowana na pierwszym miejscu wśród 47 agencji PR.
W rankingu liczyła się ocena agencji, dokonana przez przynajmniej jej pięciu klientów, w różnych kategoriach. Klienci oceniali swoich usługodawców według punktacji, gdzie 1 oznaczało ocenę najniższą, a 5 najwyższą. Na końcowy wynik złożyła się średnia ocena z czterech oddzielnie punktowanych kategorii, które z kolei składały się z 17 podkategorii, m.in.: Współpraca z klientem, Relacje z mediami, Efektywność, czy Wiedza, znajomość tematyki, jakość obsługi.

Agencja Partner of Promotion otrzymała ocenę końcową 4,9882 punktu.

Ranking "Home&Market" jest kolejnym zestawieniem, które podkreśla utrzymywaną już o wielu lat pozycję Partner of Promotion jako lidera w branży PR w Polsce.