BIURO PRASOWE

Electronic Arts, 17.06.2009

Simowe miasteczko 19-21 czerwca zawita do Centrum Handlowo-Rozrywkowego Lublin Plaza!


W najbliższy weekend mieszkańcy Lublina będą mieli okazję zagrać w najpopularniejszą grę tego sezonu - The Sims 3! Wystarczy odwiedzić lubelską Plazę, by poznać wirtualny świat Simów.
Simowe miasteczko, odwiedzające polskie miasta od 5 czerwca, czyli od premiery The Sims 3, to propozycja dla wszystkich poszukujących ciekawego pomysłu na spędzenie wolnego czasu. Impreza w centrum Plaza jest sposobem na wyjątkowy i rodzinny weekend, umożliwiający zagranie w The Sims 3 na laptopach SONY VAIO oraz wzięcie udziału w wielu konkursach z nagrodami. Dodatkową atrakcją będzie fotościanka, przy której każda zainteresowana osoba zrobi sobie pamiątkowe zdjęcie. Także najmłodsi znajdą coś dla siebie. Simowa odmiana popularnej gry Twister oraz tatuaże z henny z pewnością rozweselą każdą dziecięcą buzię.

Gra The Sims 3 bije w Polsce rekordy popularności. W trzeciej części fani "Simów" na całym świecie mogą stworzyć bohaterów swoich marzeń, decydując o budowie ich ciała, kolorze skóry, makijażu oraz cechach charakteru i krótko i długo-terminowych celach. A do tego, Simy w końcu mają możliwość wyjścia ze swoich domków, by poznać świat Sunset Valley.

Gra w polskiej wersji językowej (napisy) została wydana na komputery PC, MAC oraz telefony komórkowe. W języku angielskim zagramy w nią na urządzeniach iPhone i iPod Touch. Gra na PC jest także dostępna w systemie elektronicznej dystrybucji EA Store na www.eastore.pl. Więcej informacji na temat The Sims 3 znajduje się na stronie pl.thesims3.com.

Partnerami pokazów gry w galeriach handlowych są Sony Poland Sp. z o. o. oraz empik.

W przyszły weekend, 26-28 czerwca, miasteczko The Sims 3 zawita do Centrum Handlowego Galeria Bałtycka w Gdańsku.

***

Informacje o firmie Electronic Arts
Electronic Arts(tm) jest wiodącym producentem interaktywnego oprogramowania rozrywkowego na świecie. Firma założona w 1982 roku, z powodzeniem tworzy, wydaje i dystrybuuje swoje produkty w wielu krajach, na komputery osobiste, konsole i telefony komórkowe.

Electronic Arts to trzy dywizje, EA SPORTS(tm), EA GAMES(tm) oraz EA PLAY(tm), tworzące gry dla różnych grup fanów. EA SPORTS to tytuły sportowe, takie jak FIFA, NHL(tm), NBA(tm), FIGHT NIGHT(tm), TENNIS. W ofercie EA GAMES(tm) znajdują się m.in. serie NEED FOR SPEED(tm), BATTLEFIELD(tm), MEDAL OF HONOR(tm) czy COMMAND & CONQUER(tm) a także zupełnie nowe produkcje jak MIRRORS EDGE(tm) czy DEAD SPACE(tm). EA PLAY(tm) tworzy i wydaje gry skierowane do masowego odbiorcy, takie jak kultowa seria THE SIMS(tm) czy HARRY POTTER(tm) lub gry na licencji HASBRO.

Więcej informacji na www.ea.pl.

Kontakt dla mediów:

Partner of Promotion
Tomasz Cichocki
Tel. (22) 858 74 58 wew. 51
e-mail:

Partner of Promotion
Filip Straburzyński
Tel. (22) 858 74 58 wew. 44
e-mail: