BIURO PRASOWE

Electronic Arts, 10.03.2009

W turnieju BattleForge(tm) do wygrania jest aż 1 500 złotych!


Wystartowały zapisy do najnowszego turnieju online organizowanego przez zespół Cybersport.pl oraz Electronic Arts Polska.
Wirtualna rywalizacja graczy z całego kraju odbywać się będzie na polach bitewnych świata gry BattleForge. Cybersportowej walce o najwyższe lokaty towarzyszyć będą nagrody pieniężne o łącznej wartości 1 500 złotych.

Cybersport BattleForge Cup to rozgrywki online, w których udział może wziąć każdy miłośnik gier komputerowych posiadający aktywne konto użytkownika na stronie www.cybersport.pl. Warunkiem przystąpienia do turnieju jest posiadanie aktualnej, darmowej wersji beta gry BattleForge, którą można pobrać z oficjalnej strony producenta. Ilość miejsc jest nieograniczona. Zapisy do turnieju trwać będą do 13 marca, natomiast e-sportowe rozgrywki zakończy wielki finał, który zostanie rozegrany 22 marca. Na najlepszą trójkę uczestników Cybersport BattleForge Cup czekać będą nagrody pieniężne.

Więcej informacji na temat zapisów oraz zasad turnieju znaleźć można na stronie www.cybersport.pl. Wersja beta gry BattleForge oraz wiadomości na jej temat znajdują się na oficjalnej stronie www.battleforge.com oraz pod adresem www.polska.ea.com/battleforge.

***

Informacje o firmie Electronic Arts
Electronic Arts(tm) jest wiodącym producentem interaktywnego oprogramowania rozrywkowego na świecie. Firma założona w 1982 roku, z powodzeniem tworzy, wydaje i dystrybuuje swoje produkty w wielu krajach, na komputery osobiste, konsole i telefony komórkowe.

Electronic Arts to trzy dywizje, EA SPORTS(tm), EA GAMES(tm) oraz EA PLAY(tm), tworzące gry dla różnych grup fanów. EA SPORTS to tytuły sportowe, takie jak FIFA, NHL(tm), NBA(tm), FIGHT NIGHT(tm), TENNIS. W ofercie EA GAMES(tm) znajdują się m.in. serie NEED FOR SPEED(tm), BATTLEFIELD(tm), MEDAL OF HONOR(tm) czy COMMAND & CONQUER(tm) a także zupełnie nowe produkcje jak MIRRORS EDGE(tm) czy DEAD SPACE(tm). EA PLAY(tm) tworzy i wydaje gry skierowane do masowego odbiorcy, takie jak kultowa seria THE SIMS(tm) czy HARRY POTTER(tm) lub gry na licencji HASBRO.

Więcej informacji na www.ea.pl.

Kontakt dla mediów:

Partner of Promotion
Tomasz Cichocki
Tel. (22) 858 74 58 wew. 51
e-mail:

Partner of Promotion
Filip Straburzyński
Tel. (22) 858 74 58 wew. 44
e-mail: