BIURO PRASOWE

Xerox, 11.03.2009

Xerox numerem jeden przemysłu komputerowego wg badania przeprowadzonego na zlecenie magazynu Fortune


NORWALK, 11 marca 2009 r. - Z corocznego badania reputacji przedsiębiorstw, przeprowadzanego przez miesięcznik ekonomiczny Fortune wynika, że Xerox Corporation jest najbardziej godną podziwu firmą w przemyśle komputerowym. Xerox przesunął się na pierwsze miejsce rankingu, z czwartego, które zajmował w zeszłym roku.
Ankieta, wykorzystana do badania, została przygotowana przez firmę konsultingową Hay Group. Tysiąc czterysta przedsiębiorstw zostało ocenionych pod kątem innowacyjności, wartości inwestycyjnej i konkurencyjności. Xerox otrzymał pierwsze miejsce w swojej kategorii za kluczowe cechy reputacji tj. wykorzystanie korporacyjnych aktywów, jakość zarządzania i odpowiedzialność społeczną.

"Xerox znalazł się na pierwszym miejscu w rankingu, ponieważ nasi pracownicy, nasza marka i innowacje są dla firmy najbardziej wartościowymi aktywami" -powiedziała Anne Mulcahy, Xerox chairman i chief executive officer. "Inwestujemy w ludzi i wiemy, że każdy pracownik pomaga nam w budowaniu tego, jak jesteśmy postrzegani na rynku."

"To wyróżnienie, przyznane przez środowisko biznesowe jest dla nas powodem do wielkiej dumy i odzwierciedla wszystko to na czym opieramy naszą pracę: wysoką jakość usług, najwyższej klasy technologię oraz poświęcenie dla naszych pracowników i społeczności, w których żyją" - dodaje. "Tytuł najbardziej podziwianej firmy działa na nas mobilizująco. W przyszłości będziemy starali się podnieść poprzeczkę jeszcze wyżej."

W całości raport magazynu Fortune zostanie opublikowany w numerze z 16 marca. Jego fragmenty można już przeczytać na stronie http://www.fortune.com

"Każda firma, która potrafi dbać o swoją markę i dobrze radzi sobie w czasie najgorszej od 75 lat recesji niewątpliwie zasługuje na podziw" - powiedział Geoff Colvin, senior editor w Fortune. "Bycie godnym podziwu w tak trudnych czasach jest bardziej wartościowe niż kiedykolwiek, szczególnie, że właśnie teraz reputacja jest czynnikiem bardzo niestabilnym."

***

Informacje o firmie Xerox Polska

Więcej informacji o firmie Xerox na stronie: http://www.xerox.com Komentarze oraz perspektywy dla przemysłu poligraficznego mogą Państwo znaleźć na stronie http://www.xerox.com/blogs lub http://www.xerox.com/podcasts.

Xerox(r), Xerox oraz element graficzny w kształcie kuli są własnością Xerox Corporation i mogą być zastrzeżone.

Kontakt dla mediów:

Marta Kwapisz,
Partner of Promotion,
22 858 74 58 #42,