BIURO PRASOWE

COP 14, 07.11.2008

Ministerstwo Środowiska rusza z kampanią reklamową Konferencji COP 14


Dzisiaj ruszyła oficjalnie kampania edukacyjno-reklamowa Ministerstwa Środowiska, której celem jest promocja grudniowego szczytu klimatycznego w Poznaniu oraz edukacja społeczeństwa w obszarze zmian klimatu i sposobów zapobiegania temu zjawisku. W jej ramach pojawią się, m.in. spoty telewizyjne, outdoor oraz reklama prasowa i radiowa. Za jej kreację oraz planowanie mediów odpowiada agencja reklamowa Wunderman.
Kampania reklamowa to tylko jeden z elementów promocji poznańskiej Konferencji Narodów Zjednoczonych w sprawie Zmian Klimatu. Ministerstwo Środowiska zrezygnowało tym razem ze standardowych kanałów i form przekazu na rzecz - niespotykanej raczej dotąd wśród instytucji publicznych - zintegrowanej komunikacji marketingowej. Z tego względu działania wspierające przygotowania do grudniowego szczytu w Poznaniu obejmują nie tylko kampanię reklamowo-edukacyjną, ale również komunikację PR-ową oraz liczne wydarzenia organizowane w ramach inicjatywy "Partnerstwo dla klimatu".

***

COP 14 (Conference of the Parties - COP) 14 Konferencja Stron Ramowej Konwencji Narodów Zjednoczonych w sprawie Zmian Klimatu (UNFCCC) wraz z 4 Sesją Spotkania Stron Protokołu z Kioto) odbyła się 1 - 12 grudnia 2008 r. w Poznaniu. Organizatorem Konferencji jest Sekretariat Konwencji Narodów Zjednoczonych ds. Zmian Klimatu (UNFCCC, www.unfccc.int), gospodarzem - Rząd RP, a koordynatorem przygotowań z ramienia Rządu - Ministerstwo Środowiska RP (www.cop14.gov.pl).

Szerszych informacji udziela:

Magda Sikorska
Koordynator ds. mediów / Oficer Łącznikowy Kraju Goszczącego COP 14
Tel: (22) 579 27 22
Kom: 0 695 100 978
E-mail:

Joanna Józefiak
Account Executive, Partner of Promotion
Tel: (22) 858 74 58 w. 60
E-mail: