BIURO PRASOWE

Electronic Arts, 27.11.2008

Szukamy miss Need for Speed!


Weź udział w konkursie Miss for Speed i zostań twarzą kultowej gry wyścigowej Need for Speed! Nagrodą dla najpiękniejszej jest sesja w magazynie CKM.
To co od zawsze interesowało mężczyzn to piękne kobiety i szybkie samochody. Dlatego postanowiliśmy połączyć oba światy - świat szybkich samochodów z gry Need for Speed(tm) Undercover i pięknych kobiet w konkursie Miss for Speed. Odważne dziewczyny mogą zgłaszać swoje kandydatury na www.fotka.pl/missforspeed, natomiast mężczyźni - głosować na tę, którą chcieliby zobaczyć w marcowym wydaniu CKM.

Konkurs potrwa do 19 grudnia i składa się z dwóch etapów. W pierwszym, internauci głosują na wszystkie zgłoszone na www.fotka.pl kandydatki, natomiast w drugim weźmie udział 50 dziewczyn, które zdobyły najwięcej głosów w pierwszym etapie. W drugiej turze statystyki są zerowane i internauci głosują na 50 kandydatek. Dziesięć pań, które w drugim etapie zdobędzie najwięcej głosów, stanie przed jury złożonym z przedstawicieli CKM i Electronic Arts, a wybrana przez jury dziewczyna wygra profesjonalną sesję w magazynie CKM.

Konkurs od początku cieszy się dużym zainteresowaniem. W ciągu pierwszych dni zgłosiło się ponad 600 kandydatek, na które już oddano ponad 83 tysiące głosów! Za opracowanie koncepcji i mechaniki konkursu oraz przygotowanie kreacji odpowiada agencja 4BIG.

Więcej szczegółów, w tym dokładny regulamin, znajdziecie na stronie konkursowej www.fotka.pl/missforspeed

***

Informacje o firmie Electronic Arts
Electronic Arts(tm) jest wiodącym producentem interaktywnego oprogramowania rozrywkowego na świecie. Firma założona w 1982 roku, z powodzeniem tworzy, wydaje i dystrybuuje swoje produkty w wielu krajach, na komputery osobiste, konsole i telefony komórkowe.

Electronic Arts to trzy dywizje, EA SPORTS(tm), EA GAMES(tm) oraz EA PLAY(tm), tworzące gry dla różnych grup fanów. EA SPORTS to tytuły sportowe, takie jak FIFA, NHL(tm), NBA(tm), FIGHT NIGHT(tm), TENNIS. W ofercie EA GAMES(tm) znajdują się m.in. serie NEED FOR SPEED(tm), BATTLEFIELD(tm), MEDAL OF HONOR(tm) czy COMMAND & CONQUER(tm) a także zupełnie nowe produkcje jak MIRRORS EDGE(tm) czy DEAD SPACE(tm). EA PLAY(tm) tworzy i wydaje gry skierowane do masowego odbiorcy, takie jak kultowa seria THE SIMS(tm) czy HARRY POTTER(tm) lub gry na licencji HASBRO.

Więcej informacji na www.ea.pl.

Kontakt dla mediów:

Partner of Promotion
Tomasz Cichocki
Tel. (22) 858 74 58 wew. 51
e-mail:

Partner of Promotion
Filip Straburzyński
Tel. (22) 858 74 58 wew. 44
e-mail: