BIURO PRASOWE

Electronic Arts, 04.11.2008

Nadchodzą otwarte beta testy gry BattleForge(tm)


Już w listopadzie rozpoczną się otwarte beta testy nowej strategii czasu rzeczywistego.
Dokładnie 7 listopada wszyscy miłośnicy dobrych RTS'ów (Real Time Strategy) będą mogli wziąć udział w otwartych beta testach gry BattleForge. Tytuł łączy w sobie charakterystyczną dla tego typu gatunku rozgrywkę z kolekcjonowaniem specjalnych kart wykorzystywanych w trakcie zabawy on line z innymi graczami. Zainteresowani mogą się rejestrować do udziału w testach beta na stronie www.battleforgecardhunt.com

BattleForge to epicka strategia rozgrywana w czasie rzeczywistym. Gra przeciera nowe szlaki w sposobie toczenia wieloosobowych potyczek za pośrednictwem Internetu. Gracze będą używać wirtualnych kart kolekcjonerskich, aby tworzyć nowe armie. Każda z takich kart będzie przedstawiać jednostkę, budynek lub czar, który zostanie rzucony bezpośrednio na pole bitwy. Dzięki takim rozwiązaniom armie będą cechować się unikatową i natychmiastową gotowością do podjęcia akcji, bez zbędnego budowania własnej bazy i żmudnej produkcji jednostek.

W świecie BattleForge każdy będzie mógł wziąć udział zarówno w trybie kampanii, jak i rozgrywać pojedyncze scenariusze w kooperacji, a także wziąć udział w rankingowych pojedynkach. Bitwy toczone w trybie współpracy pozwolą również na zabawę drużynową lub rozgrywkę toczoną przeciwko sobie nawzajem.

BattleForge w wersji przeznaczonej dla komputerów PC trafi do sprzedaży na początku 2009 roku. Więcej informacji na temat gry znajduje się na oficjalnej stronie www.battleforge.com oraz pod adresem www.ea.pl.

Gra dostępna również w systemie elektronicznej dystrybucji EA Store: www.eastore.pl.

***

Informacje o firmie Electronic Arts
Electronic Arts(tm) jest wiodącym producentem interaktywnego oprogramowania rozrywkowego na świecie. Firma założona w 1982 roku, z powodzeniem tworzy, wydaje i dystrybuuje swoje produkty w wielu krajach, na komputery osobiste, konsole i telefony komórkowe.

Electronic Arts to trzy dywizje, EA SPORTS(tm), EA GAMES(tm) oraz EA PLAY(tm), tworzące gry dla różnych grup fanów. EA SPORTS to tytuły sportowe, takie jak FIFA, NHL(tm), NBA(tm), FIGHT NIGHT(tm), TENNIS. W ofercie EA GAMES(tm) znajdują się m.in. serie NEED FOR SPEED(tm), BATTLEFIELD(tm), MEDAL OF HONOR(tm) czy COMMAND & CONQUER(tm) a także zupełnie nowe produkcje jak MIRRORS EDGE(tm) czy DEAD SPACE(tm). EA PLAY(tm) tworzy i wydaje gry skierowane do masowego odbiorcy, takie jak kultowa seria THE SIMS(tm) czy HARRY POTTER(tm) lub gry na licencji HASBRO.

Więcej informacji na www.ea.pl.

Kontakt dla mediów:

Partner of Promotion
Tomasz Cichocki
Tel. (22) 858 74 58 wew. 51
e-mail:

Partner of Promotion
Filip Straburzyński
Tel. (22) 858 74 58 wew. 44
e-mail: