BIURO PRASOWE

Electronic Arts, 22.08.2008

W grze FIFA 09 jakość gry piłkarzy w klubach będzie miała wpływ na ich komputerowych odpowiedników - Demo gry dostępne będzie na całym świecie od 11 września.


Wyjątkowa usługa adidas Live Season pozwoli w bardzo realistyczny sposób aktualizować formę komputerowych piłkarzy tak, aby była zgodna z osiągnięciami zawodników w świecie rzeczywistym. Gra ma odzwierciedlać prawdziwy rytm futbolu. Nowy system będzie dostępny w następujących ligach piłkarskich: Barclay's Premier League, hiszpańskiej La Liga BBVA, francuskiej Ligue 1, niemieckiej Bundesligi, włoskiej Serie A i meksykańskiej Primera Division.
Aplikacja ta, dostępna online na platformach PLAYSTATION(r)3, Xbox 360(tm) i PC, będzie się opierała na aktualnych osiągnięciach piłkarzy w realnym futbolowym świecie. Dlatego też gra będzie dynamicznie zmieniać się, reagując na wzloty i upadki piłkarzy.

- Tak ambitny i zupełnie unikalny projekt jeszcze nigdy nie był realizowany w grach piłkarskich - powiedział Andrew Wilson, prezydent i szef produkcji gry FIFA. - W każdym tygodniu będzie się odczuwać różnicę w graniu. Jeżeli Ronaldinho zagra wielki mecz w weekend, poczujesz wkrótce, że jego potencjał w grze też się zwiększył.

Szerokie grono specjalistów będzie monitorować ligi biorące udział w projekcie adidas Live Season i przygotowywać cotygodniowe aktualizacje do pobrania z internetu za darmo* do końca sezonu 2008 - 2009.

Demo gry FIFA 09 będzie dostępne od 11 września na PLAYSTATION(r)Network oraz Xbox LIVE(tm).

FIFA to najpopularniejsza gra futbolowa na świecie, wydawana pod marką EA SPORTS. Stworzona w Kanadzie, została przetłumaczona na 18 języków i jest sprzedawana w 37 krajach. Premiera gry odbędzie się 3 października.

Więcej informacji na temat gry można znaleźć na stronie www.FIFA09.ea.com i www.ea.pl

* Wymagany będzie zakup gry FIFA 09, połączenie do internetu i abonament PLAYSTATION(r)Network lub Xbox LIVE(tm).

***

Informacje o firmie Electronic Arts
Electronic Arts(tm) jest wiodącym producentem interaktywnego oprogramowania rozrywkowego na świecie. Firma założona w 1982 roku, z powodzeniem tworzy, wydaje i dystrybuuje swoje produkty w wielu krajach, na komputery osobiste, konsole i telefony komórkowe.

Electronic Arts to trzy dywizje, EA SPORTS(tm), EA GAMES(tm) oraz EA PLAY(tm), tworzące gry dla różnych grup fanów. EA SPORTS to tytuły sportowe, takie jak FIFA, NHL(tm), NBA(tm), FIGHT NIGHT(tm), TENNIS. W ofercie EA GAMES(tm) znajdują się m.in. serie NEED FOR SPEED(tm), BATTLEFIELD(tm), MEDAL OF HONOR(tm) czy COMMAND & CONQUER(tm) a także zupełnie nowe produkcje jak MIRRORS EDGE(tm) czy DEAD SPACE(tm). EA PLAY(tm) tworzy i wydaje gry skierowane do masowego odbiorcy, takie jak kultowa seria THE SIMS(tm) czy HARRY POTTER(tm) lub gry na licencji HASBRO.

Więcej informacji na www.ea.pl.

Kontakt dla mediów:

Partner of Promotion
Tomasz Cichocki
Tel. (22) 858 74 58 wew. 51
e-mail:

Partner of Promotion
Filip Straburzyński
Tel. (22) 858 74 58 wew. 44
e-mail: