BIURO PRASOWE

Electronic Arts, 26.06.2008

Jan Muskała z Myślachowic został zwycięzcą konkursu "NEED FOR SPEED(tm) PROSTREET VIRTUAL TUNING"!


20 czerwca zakończył się trwający od ponad 4 miesięcy konkurs na najciekawszy wirtualny tuning demo caru NEED FOR SPEED(tm) PROSTREET SEAT LEON CUPRA. Uczestnicy wykazali się ogromną wyobraźnią w modyfikacji aut. Projekt Jana Muskała okazał się najlepszy.
Samochód demonstracyjny z gry Need for Speed(tm) ProStreet zyskał zupełnie nowe oblicze. Tegoroczna edycja konkursu na wirtualną przeróbkę auta z wykorzystaniem udostępnionego przez organizatora zdjęcia cieszył się ogromnym zainteresowaniem graczy, fanów tuningu oraz komputerowych przeróbek. Konkurs polegał na zmianie w dowolnym programie graficznym wyglądu samochodu zamieszczonego na stronie http://www.polska.ea.com/nfscar oraz umieszczenie na nim logotypu gry.

Różowy NEED FOR SPEED(tm) PROSTREET SEAT LEON CUPRA zwycięzcy przeszedł pełną modyfikację zewnętrzną i wewnętrzną. Obniżone zawieszenie, zmiana ospojlerowania, poszerzenie nadkoli oraz brak klamek dodało autu charakteru, a komplet nowych wskaźników monitorujących pracę silnika oraz fotele kubełkowe na pewno poprawiłyby komfort jazdy nie jednemu kierowcy. Zwycięzca w nagrodę otrzyma grę Need for Speed ProStreet na Xbox 360(tm) oraz gadżety. Drugie miejsce zajął Bartek (mr.pain1) Bujanowski z Bydgoszczy, a trzecie Janusz Ciski z Koszalina. Obaj otrzymają myszki firmy Logitech. Za odręczne narysowanie zaprojektowanego uprzednio nowego bodykita wyróżniony został projekt Tomasza Fabiańskiego z Szubina, który nagrodzony zostanie grą w wersji na PC.

Galerię nadesłanych projektów można znaleźć na oficjalnej stronie konkursu http://www.polska.ea.com/nfscar.
Organizatorem konkursu była firma Electronic Arts, wydawca kultowej serii Need for Speed.

***

Informacje o firmie Electronic Arts
Electronic Arts(tm) jest wiodącym producentem interaktywnego oprogramowania rozrywkowego na świecie. Firma założona w 1982 roku, z powodzeniem tworzy, wydaje i dystrybuuje swoje produkty w wielu krajach, na komputery osobiste, konsole i telefony komórkowe.

Electronic Arts to trzy dywizje, EA SPORTS(tm), EA GAMES(tm) oraz EA PLAY(tm), tworzące gry dla różnych grup fanów. EA SPORTS to tytuły sportowe, takie jak FIFA, NHL(tm), NBA(tm), FIGHT NIGHT(tm), TENNIS. W ofercie EA GAMES(tm) znajdują się m.in. serie NEED FOR SPEED(tm), BATTLEFIELD(tm), MEDAL OF HONOR(tm) czy COMMAND & CONQUER(tm) a także zupełnie nowe produkcje jak MIRRORS EDGE(tm) czy DEAD SPACE(tm). EA PLAY(tm) tworzy i wydaje gry skierowane do masowego odbiorcy, takie jak kultowa seria THE SIMS(tm) czy HARRY POTTER(tm) lub gry na licencji HASBRO.

Więcej informacji na www.ea.pl.

Kontakt dla mediów:

Partner of Promotion
Tomasz Cichocki
Tel. (22) 858 74 58 wew. 51
e-mail:

Partner of Promotion
Filip Straburzyński
Tel. (22) 858 74 58 wew. 44
e-mail: